Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg SEO-LEX på engelsk som affilliate

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så er SEO-LEX udkommet på engelsk, og det betyder, at du kan tjene penge på at sælge den som affilliate.

Vi bruger Plimus som partner, så du skal være affilliate partner der: www.plimus.com

Opret dig (hvis du ikke allerede er det) og søg efter "SEO-LEX". Provisionen er interessant Wink

Har du sites kørende på andre sprog end dansk, kan du nok tjene en god bønne her. God fornøjelse!

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:10

Hej Thomas

Der er jo ikke noget bedre end at sælge et produkt som man selv har haft glæde af, og som kun har gode anmeldelser ;)

.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne godt finde på at være affiliate for denne.

Men jeg må indrømme at jeg IKKE synes at provisionen er interessant.. Tag eksempelvis clickbank.com som jeg bruger - der smider de fleste 50%-65% efter mig.

Med det sagt, så kunne jeg nu godt finde på at sælge dit også.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wi:

Men jeg må indrømme at jeg IKKE synes at provisionen er interessant.. Tag eksempelvis clickbank.com som jeg bruger - der smider de fleste 50%-65% efter mig.

37,50 dollar er 217,50 kr. i provision pr. salg. Har du mange Clickbank salg, der giver dig det?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:30

Thomas Rosenstand:

Wi:

37,50 dollar er 217,50 kr. i provision pr. salg. Har du mange Clickbank salg, der giver dig det?

Mange. Jeg sælger ikke noget som jeg ikke mindst får 200 kroner i provision af, hvilket SEO-lex jo klarer.. Men du skal jo også tænke på at et $125-produkt er NOGET sværere at sælge end et produkt til $75 hvor jeg eksempelvis får 50% i provision.
Jeg ved også at nogle af de produkter som jeg sælger har et gennemsnits-salg på 4 per hundrede besøgende jeg smider til siden - den skal jeg så først til at finde ud af hos dig.

Men det var nu bare da du sagde at provisionen er interessant at jeg kiggede lidt, for der er jo intet galt med produktet - for der ligger sgu mange mange gode anmeldelser om denne rundt omkring på nettetYes for det.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:37

Cool! Jeg må indrømme, at jeg ikke er nogen ørn udi Clickbank, og jeg ved ikke meget om, hvad de forskellige produkter koster. Det er klart, at det er nemmere at sælge et billigere produkt, men jeg kan se i Plimus, at de 30% er relativt normen.

Tak for input - og fedt at du har lyst at pushe produktet!

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:39

Thomas Rosenstand:

Cool! Jeg må indrømme, at jeg ikke er nogen ørn udi Clickbank, og jeg ved ikke meget om, hvad de forskellige produkter koster. Det er klart, at det er nemmere at sælge et billigere produkt, men jeg kan se i Plimus, at de 30% er relativt normen.

Tak for input - og fedt at du har lyst at pushe produktet!

Med det sagt (tidligere), så skal du ikke tage det personligt overhovedet. Jeg har faktisk ikke hørt om Plimus før, men jeg kan se at de har en del interessante tilbud (herunder dit eget), så det tror jeg helt klart at jeg vil kigge lidt på.
Du skal nok regne med at jeg bliver affiliate for dit produkt, da jeg nu også kan lide at sælge kvalitets-produkter uanset hvor stor provision man får.

Men held og lykke med projektet, og jeg håber at du finder en del affiliates Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00

Hej Thomas

Tillykke med dit affiliate program og held og lykke med det.

Jeg kender ikke til Plimus og ved ikke hvordan du har valgt at bruge dem? Har søgt lidt på et par forums i UK og US, men fandt ikke så meget information om hvordan de er at arbejde med og deres størrelse.

Er det ellers alle markeder man kan promovere dit produkt i eller er det kun bestemte lande?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:03

Hej Thomas

Jeg er ikke en affiliate- kind-of-guy, men held og lykke med salget. Jeg håber du tjener en god røvfuld millioner :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:35

Er der fri SEM? Eller? 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)