Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD ØNSKES !!!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Aminoer

Godt nytår ! Må det blive indbringende for jer alle...

Jeg står og skal bruge et tilbud og gerne med en god Amino rabat

1) 1 stk. produktlogo (logo ligesom et firmalogo, blot for et produkt. Ønskes i alle gængse og ugængse formater og størrelser, dog ikke nødvendigvis vektorgrafik). Har selv et par vejledende forslag til selve designet af logoet.

2) Et web banner uden animation, hvor ovennævnte produktlogo skal indgå (i alle gængse formater så de uden problemer kan implementeres på div. hjemmesider).

3) Et web banner med animation, hvor ovennævnte produktlogo skal indgå (i de gængse formater så de uden problemer kan implementeres på div. hjemmesider).

Håber på nogle gode tilbud - alle får naturligvis svar, hvilket er det mindste man gøre, når folk henvender sig...!

Mvh. René

Bemærk: Jeg vil tillade mig at gemme firmaoplysninger på alle henvendelser, da jeg skal have løst flere større og mindre samt forskelligartede opgaver i løbet af året. Så gerne et link til jeres firma/produkter i forbindelse med henvendelsen samt evt. Amino rabat på fremtidigt samarbejde. Tak.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:25

Har du mulighed for at skrive dine ideér herinde til et eventuelt logo design?

Tilmeldt 5. Dec 06
Skrevet kl. 23:31
Dato: 04-01-2007 22:25:23 Forfatter: STEENBECK

Har du mulighed for at skrive dine ideér herinde til et eventuelt logo design?

Hej

Det er svært at fortælle, nemmere at illustrere. Kig på www.shopdanmark.dk under menupunktet "Billeder". Her er der en masse fede logodesigns.

Mvh. René

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33
Hej René

Det lyder spændende. Jeg kender nok allerede til nogle, der kunne have brug for det, du derigennem vil tilbyde.

Såfremt det har interesse, vil jeg gerne give en god pris på udarbejdelse af logo – og design og opsætning af tryksager. Bannere ved jeg ikke så meget om og animation slet ingenting. Tryksager ved jeg til gengæld alt om.

Se meget gerne min hjemmeside for yderligere, hvor du kan danne dig en mening om mig og min stil.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:24
Hej Rene,

Jeg har sendt dig en PM.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 14:54
Hej René

Jeg har også lige smidt dig en PM... Håber at høre nærmere fra dig. Og du er naturligvis velkommen til at ringe mig op, hvis du har spørgsmål eller lign.

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Hej Rene B

Det er altid rart at vide hvem man handler med når man giver tilbud. Det ved jeg ikke i dette tilfælde.

Jeg vil nu prøve kort at beskrive den opgave man står over for som designer, når man skal give tilbud. I dette tilfælde et logo.

Der kan være meget stor forskel på at lave et logo til ColaCola og et logo til forretningen omme i garagen. Man kan arbejde et år med et logo eller en uge. For at trække det overdrevent op. 
Inden for det grafiske arbejde er der mange overvejelser, når man starter på en logoopgave. Hvad står virksomheden for? Hvor befinder kunderne sig? Hvad signalerer produktet? Er det et enkeltstående produkt eller en i rækken. Findes der allerede noget materiale at gå ud fra? Og hvad består det materiale af? Skal logoet indgå i en række af andre designelementer? Osv. Denne type af oplysninger er nemmest at få på et eller flere møder med kunden. Og så kan man danne sig et indtryk af opgavens omfang.

Men hvis jeg skal give dig et slag på tasken vil jeg sige at et produkt-logo koster 15.000 kr. ex. moms, som minimum i Visual Angels. Og ca.1000 kr som banner og 4.000 kr. - 7.500 kr. som Flashbanner. Men det er altså et hurtigt svar, som bygger på arbejdet med mindre virksomheder.

Omkring rabat: Giv mig en god grund til at jeg skal give dig rabat! Så vil jeg måske give rabat.

Er det fordi du er en velgørende institution, som ikke har mange penge? Arbejder du med offentlig støtte, hvor de ikke har afsat tilstrækkelig penge til at skabe et logo? Er du en nystartet virksomhed som mangler startkapital, men som har en fantastisk idé? Eller vil du have, at jeg giver dig nogle timers gratis arbejde, fordi du har skrevet nogle indlæg på amino. Det er jeg da nysgerig efter at vide. Ville du ikke selv være det?

Hvis vi laver en konkret samarbejdsaftale vil jeg meget gerne gå ind og give rabat. Så er det jo dig som laver salgsarbejdet.

Jeg håber, at du kan følge mig?

Dorte Andersson

www.visualangels.dk   
Grafisk design til internet og tryk

www.visualangels.com  
Illustrationer, plakater og postkort

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:39
Hej René.

Jeg har også smidt dig en pm :)

Tilmeldt 5. Dec 06
Skrevet kl. 14:38
Dato: 05-01-2007 18:30:48 Forfatter: Dorte Andersson

Men hvis jeg skal give dig et slag på tasken vil jeg sige at et produkt-logo koster 15.000 kr. ex. moms, som minimum i Visual Angels. Og ca.1000 kr som banner og 4.000 kr. - 7.500 kr. som Flashbanner. Men det er altså et hurtigt svar, som bygger på arbejdet med mindre virksomheder.

Omkring rabat: Giv mig en god grund til at jeg skal give dig rabat! Så vil jeg måske give rabat.

Er det fordi du er en velgørende institution, som ikke har mange penge? Arbejder du med offentlig støtte, hvor de ikke har afsat tilstrækkelig penge til at skabe et logo? Er du en nystartet virksomhed som mangler startkapital, men som har en fantastisk idé? Eller vil du have, at jeg giver dig nogle timers gratis arbejde, fordi du har skrevet nogle indlæg på amino. Det er jeg da nysgerig efter at vide. Ville du ikke selv være det?

Hvis vi laver en konkret samarbejdsaftale vil jeg meget gerne gå ind og give rabat. Så er det jo dig som laver salgsarbejdet.

Hej Dorte

Tak for dit tilbud.

Du har givet mig et tilbud på kr. 20.000,- ex.moms. Jeg er bange for, at du har skudt langt over målet og særligt i forhold til de andres tilbud. Nærmere betegnet - sådan ca. 19.000 kr.

Al respekt for dit firma, men jeg mener bestemt ikke, at jeg gav udtryk for at jeg skulle have lavet et luxus corporate company logo design eller do bannere. Desuden har jeg godt nok aldrig hørt om så voldsomme priser for udarbejdelse af logo eller banner. Det skal edderbankemig være specielt til den pris.

Ang. rabat. Ja, jeg skulle da være en skidt forretningsmand som ikke bad om rabat ligesom alle mine egne kunder gør.

De andre som afgav tilbud er allerede foran på point, idet flertallet har givet Aminorabat. Ikke fordi at jeg har skrevet et par indlæg som du skriver, men fordi vi hjælper hinanden på Amino.dk og fordi de andre blot ville være konkurrencedygtige i deres tilbudsgivning.

Med et tilbud på 20.000 kr. havde der nok været plads til en Amino rabat i form af et par timers gratis arbejde og dermed kunne diskussionen med en potentiel kunde være klaret med gelinde.

Konklusion: Jeg tror desværre ikke at du kan hjælpe et mindre firma som mit. Måske på et senere tidspunkt når mit firma er blevet så stort, at jeg er ligeglad med penge. 

Men tak for din tid... det satte jeg pris på !!!

Mvh. René 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:03
Hej Rene

Prisen for et logo kan varierer ekstremt meget. Der er nemlig maget stor forskel på, hvor meget tid, energi og overvejelser der lægges i logoet. Da Told og Skat skiftede til SKAT kostede det dem flere millioner af få 11Design til at lave et nyt, næsten enslignende navn og logo.
I overkanten i deres situation; ja. Men en pæn del af beløbet var gået til bl.a. foranalyse, hvilket i grund og bund er nødvendigt for en organisation af deres størrelsen,
Når du mener at Dorte skyder over målet med hendes pris, skyldes det jo nok, at du er lille og hendes kunder typisk er lidt større (som du også selv er inde på). Men jeg synes du glemte at specificerer hvilken prisklasse du går efter aka, hvilken kvalitet og hvor meget arbejde du ønsker der bliver lagt i opgaven.

Vedr. rabat så følger jeg 100 % Dortes holdning. Hvorfor skal en tilfældig person på Amino have min (/andres) timepris billigere end "normale" kunder?
Jo rigtig nok er der da mange af de faste her på Amino som man har haft debatter med eller mødt i Amino-relaterede sammenhænge og som man gerne giver en smule rabat. Men helt ærligt, alle de indlæg der fra starten af kræver rabat og nærmest udelukker folk der ikke vil give rabat, synes jeg er idioti. Men alt sandsynlighed så bliver prisen blot sat lidt op inden, således at der er råd til at give dig din krævede rabat.
Dertil så sider der højt kvalificerede mennesker her på Amino som nu engang har fundet ud af, at de er en bestemt timepris værd (udbud/efterspørgsel). Fordi at de rådgiver andre her på Amino skal de vel ikke nødvendigvis give dig rabat, skal de?

Måske på et senere tidspunkt når mit firma er blevet så stort, at jeg er ligeglad med penge

1) Man bliver aldrig så stor, at man er ligeglad med penge
2) Værdien af noget, er ikke hvad du har betalt for det, men hvad du kan få ud af det! Et godt logo/god markedsføringsmateriale kan måske skaffe dig ti gange så mange kunder, som dårligt materiale kan, mens det måske kun koster tre gange så meget...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)