Dato: 05-01-2007 18:30:48
Forfatter: Dorte Andersson
Men hvis jeg skal give dig et slag på tasken vil jeg sige at et produkt-logo koster 15.000 kr. ex. moms, som minimum i Visual Angels. Og ca.1000 kr som banner og 4.000 kr. - 7.500 kr. som Flashbanner. Men det er altså et hurtigt svar, som bygger på arbejdet med mindre virksomheder.
Omkring rabat: Giv mig en god grund til at jeg skal give dig rabat! Så vil jeg måske give rabat.
Er det fordi du er en velgørende institution, som ikke har mange penge? Arbejder du med offentlig støtte, hvor de ikke har afsat tilstrækkelig penge til at skabe et logo? Er du en nystartet virksomhed som mangler startkapital, men som har en fantastisk idé? Eller vil du have, at jeg giver dig nogle timers gratis arbejde, fordi du har skrevet nogle indlæg på amino. Det er jeg da nysgerig efter at vide. Ville du ikke selv være det?
Hvis vi laver en konkret samarbejdsaftale vil jeg meget gerne gå ind og give rabat. Så er det jo dig som laver salgsarbejdet.
Hej Dorte
Tak for dit tilbud.
Du har givet mig et tilbud på kr. 20.000,- ex.moms. Jeg er bange for, at du har skudt langt over målet og særligt i forhold til de andres tilbud. Nærmere betegnet - sådan ca. 19.000 kr.
Al respekt for dit firma, men jeg mener bestemt ikke, at jeg gav udtryk for at jeg skulle have lavet et luxus corporate company logo design eller do bannere. Desuden har jeg godt nok aldrig hørt om så voldsomme priser for udarbejdelse af logo eller banner. Det skal edderbankemig være specielt til den pris.
Ang. rabat. Ja, jeg skulle da være en skidt forretningsmand som ikke bad om rabat ligesom alle mine egne kunder gør.
De andre som afgav tilbud er allerede foran på point, idet flertallet har givet Aminorabat. Ikke fordi at jeg har skrevet et par indlæg som du skriver, men fordi vi hjælper hinanden på Amino.dk og fordi de andre blot ville være konkurrencedygtige i deres tilbudsgivning.
Med et tilbud på 20.000 kr. havde der nok været plads til en Amino rabat i form af et par timers gratis arbejde og dermed kunne diskussionen med en potentiel kunde være klaret med gelinde.
Konklusion: Jeg tror desværre ikke at du kan hjælpe et mindre firma som mit. Måske på et senere tidspunkt når mit firma er blevet så stort, at jeg er ligeglad med penge.
Men tak for din tid... det satte jeg pris på !!!
Mvh. René