Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tager du for SEO arbejde?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 4 person

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:31

Hej Martin.

Jeg kan sagtens hjælpe dig med at komme igang med det, ganske gratis.

Send en PB til mig ;) 

.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:37

Gratis er jo altid den bedste pris hehe :-)

Se hvad han Jonathan har at byde på. Det kan jo ikke skade!

Hvis du på et tidspunkt ønsker at BETALE en for at lave de ting, så skal du regne med at det KAN koste kassen, og ikke nok med det, så skal du også regne ud hvor meget du forventer at tjene - for det nytter jo ikke noget at betale mere end du tjener = det er en dårlig forretning.

Med mindre at du har andre VIGTIGERE projekter for, så synes jeg bestemt også du skal sætte dig ind i tingene selv også, for du vil blive overrasket over hvad man selv kan gøre = det hele faktisk :-)

Det tager ikke mange timer at lære hvordan du præcis gør.. Det der tager tid er at tænke ud af boksen og finde gode måder at få unikke "backlinks" på.

Men pas på i den her jungle.. Der er mange valgmuligheder og mange bananer at vælge imellem, men af og til støder du på en rådden banan..

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 17:39

Wi:

Hvis du på et tidspunkt ønsker at BETALE en for at lave de ting, så skal du regne med at det KAN koste kassen, og ikke nok med det, så skal du også regne ud hvor meget du forventer at tjene - for det nytter jo ikke noget at betale mere end du tjener = det er en dårlig forretning.

Med mindre at du har andre VIGTIGERE projekter for, så synes jeg bestemt også du skal sætte dig ind i tingene selv også, for du vil blive overrasket over hvad man selv kan gøre = det hele faktisk :-)

Det tager ikke mange timer at lære hvordan du præcis gør.. Det der tager tid er at tænke ud af boksen og finde gode måder at få unikke "backlinks" på.

Men pas på i den her jungle.. Der er mange valgmuligheder og mange æbler at vælge imellem, men af og til støder du på et rådden æble..

tak for din hjælp

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:43

Wi:

Men pas på i den her jungle.. Der er mange valgmuligheder og mange æbler at vælge imellem, men af og til støder du på et rådden æble..

ahh, det kan nu godt skade hvis ikke den person som udføre SEO ikke har så meget forstand på det. og ja han kan da sagtens gøre det hele selv, men han vil til hver en tid ikke kunne gøre det lige så godt som dem der har arbejdet med det i mange år, fx mig, eller en af de andre her på amino som også har stor viden inden for dette felt. der skal mere end backlinks og keywords til for at optimerer hjemmesider ;)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 17:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HA HA

- Det er rigtigt at der er mange ting du selv kan gøre og læse dig til.

...Men det hele på et par timer som der er blevet skrevet.

Nope, det kan du ikke. Sorry

Venlig Hilsen

Carsten

P.S. Alle kan SEO, det er som at spille fodbold, alle kan ! - nogen som amatører, andre i serie 1 og få på landsholdet. Så er din modstander et serie 5 hold for oldboys, så behøver du ikke hyrer en landsholdsspiller. Er det der i mod Sverige du skal i kamp med. Så bliver du nød til at ha fat i landsholdet for at vinde.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:46
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Carsten Hoier Fra Spot It Online:

HA HA

- Det er rigtigt at der er mange ting du selv kan gøre og læse dig til.

...Men det hele på et par timer som der er blevet skrevet.

Nope, det kan du ikke. Sorry

Venlig Hilsen

Carsten

P.S. Alle kan SEO, det er som at spille fodbold, alle kan ! - nogen som amatører, andre i serie 1 og få på landsholdet. Så er din modstander et serie 5 hold for oldboys, så behøver du ikke hyrer en landsholdsspiller. Er det der i mod Sverige du skal i kamp med. Så bliver du nød til at ha fat i landsholdet for at vinde.

hvem sagde det hele på et par timer? DU kan det basale på et par timer - men det er jo skide nemt at tage det ud at kontekst.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 17:52

Undskyld Wi

Det var ikke meningen at fornærme dig. Du fik det bare til at lyde som om det var så nemt så nemt. Og det er det altså ikke.

Så skal vi bare ha defineret det basale !

-Sorry og venlig hilsen Carsten

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Hoier Fra Spot It Online:

Undskyld Wi

Det var ikke meningen at fornærme dig. Du fik det bare til at lyde som om det var så nemt så nemt. Og det er det altså ikke.

Så skal vi bare ha defineret det basale !

-Sorry og venlig hilsen Carsten

hæ, det basale må være det at skrive søgeord i teksten og linkbuilding i linkkataloger :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:06

KTJ-Media.dk:
ahh, det kan nu godt skade hvis ikke den person som udføre SEO ikke har så meget forstand på det. og ja han kan da sagtens gøre det hele selv, men han vil til hver en tid ikke kunne gøre det lige så godt som dem der har arbejdet med det i mange år, fx mig, eller en af de andre her på amino som også har stor viden inden for dette felt. der skal mere end backlinks og keywords til for at optimerer hjemmesider ;)

MVH Kim

Der er sgu ikke meget i SEO som sådan.. Jeg er selvlært via engelske forums og har arbejdet med det i 3-4 år efterhånden, og jeg vil sige at det er let! Det ér let og det ér let at lære, og mon dog at Jonathan tilbyder sin hjælp hvis han var komplet uduelig til det? :D I hope not ;-)

Der skal backlinks, keywords og on-site-SEO til.. Hvad mener kan du nævne som jeg har glemt?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)