Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du være med i den store online julekalender!?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

eClick Media lancerer en stor julekalender-konkurrence som kører i alle dage i december indtil juleaften.

Vil du være med? Julekalenderen vil være online og interaktiv – hver dag kan en ny låge åbnes, og bag hver låge gemmer sig en spændende præmie brugeren kan vinde ved at svare på et simpelt spørgsmål .

Vi kan tilbyde dig at købe leads (navn, køn, alder og e-mail) til en særdeles fordelagtig pris, når du sponsorerer en præmie til julekalenderen.
Hver sponsor får én låge efter eget valg (først til mølle) og kan via lågen markedsføre sig selv. Yderligere vil sponsoren selv bestemme spørgsmålet som skal besvares for at deltage i konkurrencen og ligeledes opsamle tilmeldingerne til eget nyhedsbrev/system, svaret kan evt. findes på dit site, så du får trafik også! (betingelse for deltagelse i konkurrencen vil være korrekt besvarelse af spørgsmålet samt at man tilmeldes sponsorens nyhedsbrev/system).

Pris for leads og værdien af præmien aftales individuelt. Dette er en unik chance for at markedsfører sit firma eller sit produkt overfor mange mennesker, på en spændende og interaktiv måde.
Du vil således ikke blot nyde godt af leads til en fordelagtig pris – du vil også få markedsført dit firma eller dit produkt overfor eClick Media’s mere end 500.000 brugere, som alle modtager vores markedsføring i forskellige nyhedsbreve som er segmentspecifik for den enkelte bruger.

Hvis det har fanget din interesse, så skynd dig at kontakte mig her eller på rd@eclick-media.com

Husk – først til mølle!

Ha' en dejlig dag

Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 10:40
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:13

Jeg vi gerne høre mere om de segmenter, som man kan markedsføre sig overfor. Send til info@fairtime.dk

Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 11:54

Jeg har sendt mail til dig, ser frem til at høre fra dig

Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

bump...

Tilmeldt 29. Sep 09