Jeg er tekstforfatter, kommunikationsmand, ildsjæl, specialeskrivende i Medievidenskab og mangler et dejligt sted at freelance fra - arbejde og fritid skal deles op.
Du/I har en virksomhed eller et kontorfællesskab i København, som kan se en fordel i at have mig siddende som kreativ trold i en æske...eller på en stol hvis det virker mere naturligt for jer.
Der er ikke tale om en ansættelse men vel nærmere en art "bosættelse".
Kontakt mig så I får kommunikationshjælp, og jeg ikke behøver at arbejde hjemmefra.
Hvem har en sidde/arbejdsplads i København (eller kender en virksomhed som har), hvilken jeg mod betaling eller kommunikationsydelser kan benytte mig af i 2007?
Har tjekket lidt op på diverse kontorfællesskaber, men kan ikke lige finde det helt optimale sted.
Jeg skal senest den 1. februar have fundet et sted, så april er for sent for mig. Jeg har et par tilbud på hånden, men beliggenheden skal meget gerne være centralt i Kbh., hvorfor jeg stadig søger det helt perfekte arbejdssted. Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte mig, hvis du kan se muligheder i et evt. samarbejde.