Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Blacklist ???? (pagerank)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer.

Håber der er nogle der evt. kan hjælpe !!!!

Jeg har et domæne der har været aktivt i ca 14mdr. og har endnu ikke nogen pagerank http://www.mobilequiz.dk/

Jeg har tilmeldt mig en del almene linksamlinger med måde, samt nogle få "linkpartnere" (det er jo lidt svært at få folk til at ville bytte link når man har en pagerank 0.

Jeg synes selv jeg har været rimelig omhyggelig med "tags, sidebeskrivelser, valg af nøgleord, tilpasning af tekst på siden, ankertekster, m.m.

Alligevel er min pg. stadig 0.....er jeg mon blevet blacklistet af google for at have gjort noget "ulovligt" det har ikke været min hensigt.

Håber der er nogle der kan hjælpe.

MobileQuiz - Danmarks fedeste Quiz / sms konkurrence site på nettet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:56
Jeg vil råde dig til at glemme PageRank, da det er et tal du ikke kan bruge til så meget. Hvad nytter det at du har en rigtig god PR hvis du ikke får noget trafik.

Du bør i stedet koncentrere dig om din placering for dine væsentlige søgeord. Hvis du har lavet din søgeords analyse, så ved du også hvilke søgeord der bør give dig mest og bedst trafik. Kontroller dine placeringer for disse søgeord og arbejdt derefter på ar forbedre denne placering, og din PR følger med din forbedrede placering er jo i virkeligheden helt lige meget hvis bare trafikken følger med og du langsomt forbedre din trafik

Tilmeldt 28. Dec 06
Skrevet kl. 13:06
TAK for svaret

Jo tak men er det ikke sådan at "f.eks. hvis vi er to der kæmper om det samme søgeord" kommer den der har den højeste PR så ikke først i resultatsiden ???

Til det med en søgeordsanalyse kan jeg kun sige at jeg formoder at bruge de rigtige ord, ...jeg har brugt en del tid på at finde nogle gode ord på http://www.our-site.dk/service/ressourcer/danske_soegeord.php men de gode ord er vel også brugt af mine konkurrenter, og de har jo en bedre PR end mig SÅÅÅÅ ???

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:17
sådan er det i teorien, men om det også er sådan i praksis er jeg mere tvivlende overfor. PR udregnes bl.a (måske oven i købet primært) på baggrund af antallet af externe links og lige pt opdaterer google ikke link count, hvis du laver en søgning med link:www.ditsite.dk, så har der ikke været nogen ændringer her de sidste mange måneder og mig bekendt opdateres PR heller ikke konsistent. Derfor er mit råd:

- fortsæt med at optimerer dit site

- Skriv indhold

- Skaf links

Måske flytter det din PR, men det vil flytte din trafik og så er PR jo ligegyldig

Tilmeldt 28. Dec 06
Skrevet kl. 13:43
OK jeg takker for hjælpen og fortsætter med at:

- optimerer mit site

- Skrive indhold

- Skaf links

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)