Jeg har overvejet at lave lidt link-building på min hjemmeside, på ét enkelt søgeord, for at se om jeg overhoved kan finde ud af det. Mit spørgsmål er så, hvor tit opdaterer Google søgeord, hvis de overhoved gør det?
Jeg har overvejet at lave lidt link-building på min hjemmeside, på ét enkelt søgeord, for at se om jeg overhoved kan finde ud af det. Mit spørgsmål er så, hvor tit opdaterer Google søgeord, hvis de overhoved gør det?
Mvh Mikkel Dusi
HVERT sekund.. Flere gange i sekundet.. Måske ikke for DIN hjemmeside, men for hjemmesider generelt.. De opdatere OFTE, så det er bare med at komme igang. Jeg tror ikke man kan finde en "PRÆCIS" "tid" på hvornår google vælger at opdatere din side i forhold til de andres.. Men konstant.
Google opdateres konstant. I takt med at din egen side indexeres, samt de sider som du linkbuilder fra, skulle du meget gerne kunne se effekten af dit arbejde.
Google benytter forskellige datacentre, hvilket resulterer i at du ikke altid får præcis det samme resultat. På den måde, kan et enkelt datacenter godt blive opdateret før et andet.
Et er, hvor ofte Google rent teknisk opdaterer indekset og rangeringen. Noget andet er, at der kommer til at gå noget tid, før du for alvor rykker i søgeresultaterne, hvis du starter med en helt ny side på et konkurrencepræget marked.
Bare så du ikke går hen og bliver skuffet, hvis der ikke rigtigt sker noget på et ord som "online markedsføring", hvis du f.eks. måtte vælge det. Du kan sagtens gøre de rigtige ting i dit linkbuilding-arbejde, og stadig have lang vej til toppen.