Hvis der er risiko for at forveksle de to navne kan du ske at være i farezonen..
Bilbasen er et registreret varemærke og du kan ske at krænke det med din domæneregistrering (selvom du "skrev under" på at du ikke krænker 3. mands rettigheder da du købte domænet og accepterede betingelserne for at oprette domænet.
Så du er nok et sted i en gråzone, måske mener de at du krænker dem, måske ikke.
Hvis du laver det samme som de gør ville jeg forvente at de tog fat i dig når du fik siden online, men hvis det du laver ikke har noget med formidling af biler via et website at gøre vil de næppe gøre alverden.
Men vær opmærksom på at det er eBay der ejer bilbasen, de plejer at passe ret godt på deres varemærker..
Personligt ville jeg ikke turde satse på et domæne der ligner så meget som dit gør, en eventuel sag giver helt klart en masse bøvl, besvær og omkostninger.
Jeg tror ikke at det er noget problem med navnet. Det er jo et helt andet koncept, så du burde være på den sikre side.
I øvrigt ville en rask lille retssag da sikkert gavne dig da det jo (med lidt god vilje fra en pr-mand) ville give dit site en del omtale.
Bortset fra dét så tror jeg at det bliver MEGET svært at overtale bilforhandlerne til at annoncere hos dig. De fleste vil nok mene at reklameværdien ikke er bøvlet værd, da Bilbasen jo alligevel er dér kunderne kigger.