Jeg lancerede i dag et nyt lille projekt, som jeg håber i vil se på, med de kritiske kritiske briller.
Jeg har ikke så meget erfaring indenfor hjemmeside-opsætning, så håber der er en knald-dygtig Amino der kan hjælpe mig. Jeg også blive taknemlig, hvis I har nogle råd som f.eks. hvordan at man får flere besøgende(Og KØBERE) på sitet.
Det er da en fin wordpressblog du har dig der. Hvis du gerne vil have flere besøgende, skal du ud og markedsføre dig - og det skal foregå med en stor indsats fra dig.
Der findes nemlig tonsvis af andre affiliate sites, som promoverer de samme produkter som dig. Så du skal skille dig lidt ud. Din side udstråler meget tydeligt, at det er pengene du er ude efter, og ikke din interesse i produkterne - især fordi dine indlæg med bannere, alle er oprettet samme dag.
Men hvis du har lysten til at drive sitet til en fornuftig indkomst, er det bare om at komme igang med at promovere den. Facebook ville være oplagt, og sørg for at siden er godt søgemaskineoptimeret. Ja, den slags findes der masser af indlæg om på Amino :)
Jeg vil råde dig til at droppe projektet, og i stedet forkusere noget specifikt :-). Specifikt som ex.en side med danske erotiske film - Der er flere DVD affiliate.
Jeg tror nu Kelkoo og Pricerunner klarer sig meget godt Men det kræver at du går meget mere i dybden med det enkelte produkt. 2 linjer tekst og et banner giver dig hverken besøgende eller salg.
Vær langt mere specifik og drop de store bannere og brug tekstlinks i stedet. Det giver et langt bedre overblik, synes jeg og kan konvertere ligeså godt, hvis ikke bedre.
Jeg ville også vælge at være mere specifik og finde et emne som virkelig interesser dig, ellers skal du også have nogle længere artikler som fortæller lidt om tilbudet og derefter have et tekst link til hvor man købe det.
Domænet er ikke rettet mod et præcist produktet med evt. brug siden til at øge en links struktur på en mere emme rettet siden eller vis kun satset på denne , så skal der lidt mange links til domænet , da navnet ikke er rettet mod noget specielt produktet .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows