Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt affiliate-side!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg lancerede i dag et nyt lille projekt, som jeg håber i vil se på, med de kritiske kritiske briller.

Jeg har ikke så meget erfaring indenfor hjemmeside-opsætning, så håber der er en knald-dygtig Amino der kan hjælpe mig.
Jeg også blive taknemlig, hvis I har nogle råd som f.eks. hvordan at man får flere besøgende(Og KØBERE) på sitet.

Siden kan ses her

- Glæder mig meget til at høre fra jer.

Med venlig hilsen:
Søren Skriver

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 16:58

Hej Søren.

Hvordan regner du med at få besøgende på din side? Hvad skal være motivationen for at trykke sig ind på dit site? 

For at være lidt grov, så har du jo faktisk lavet et site med alt det man gerne vil undgå på andre sites, magasiner, aviser osv. Smile

Der er masse penge og sjov i Affiliate Marketing, men efter min mening, så kræver det lidt mere end bare at samle en masse annoncer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 16:59

Det er da en fin wordpress blog du har dig der. Hvis du gerne vil have flere besøgende, skal du ud og markedsføre dig - og det skal foregå med en stor indsats fra dig.

Der findes nemlig tonsvis af andre affiliate sites, som promoverer de samme produkter som dig. Så du skal skille dig lidt ud. Din side udstråler meget tydeligt, at det er pengene du er ude efter, og ikke din interesse i produkterne - især fordi dine indlæg med bannere, alle er oprettet samme dag.

Men hvis du har lysten til at drive sitet til en fornuftig indkomst, er det bare om at komme igang med at promovere den. Facebook ville være oplagt, og sørg for at siden er godt søgemaskineoptimeret. Ja, den slags findes der masser af indlæg om på Amino :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren,

Jeg vil råde dig til at droppe projektet, og i stedet forkusere noget specifikt :-). Specifikt som ex.en side med danske erotiske film - Der er flere DVD affiliate.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:05

Hej Søren :-)

Jeg har selv haft en side der havde meget forskelligt og kan kun sige det absolut ikke gik godt :-(

Det handler som Casper også siger om at være meget specifik :-)

Jeg har været meget rundt omkring og kan da godt fortælle hvilke ting der absolut ikke er penge i ;-) Du har min MSN..

Men selve designet og opbygningen synes jeg er meget fint..

MEN hold dig kun til en enkelt ting, det er der du fanger de store fisk for det meste..

Mikkel

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:09

Hej Alle,

Tak for svarene!

Jeg går i tænkeboks.

Mvh Søren

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:16

Jeg tror nu Kelkoo og Pricerunner klarer sig meget godt Big Smile Men det kræver at du går meget mere i dybden med det enkelte produkt. 2 linjer tekst og et banner giver dig hverken besøgende eller salg.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 17:53

Vær langt mere specifik og drop de store bannere og brug tekstlinks i stedet. Det giver et langt bedre overblik, synes jeg og kan konvertere ligeså godt, hvis ikke bedre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12

Jeg ville også vælge at være mere specifik og finde et emne som virkelig interesser dig, ellers skal du også have nogle længere artikler som fortæller lidt om tilbudet og derefter have et tekst link til hvor man købe det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:25

Domænet er ikke rettet mod et præcist produktet med evt. brug siden til at øge en links struktur på en mere emme rettet siden eller vis kun satset på denne , så skal der lidt mange links til domænet , da navnet ikke er rettet mod noget specielt produktet .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)