Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den fede sommerferie!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg bor i Grækenland og har i den forbindelse et godt tilbud til en ekstraordinær fed sommerferie til jer travle iværksættere!

Hvad med at tage familien eller vennerne med på en sejlerferie i det græske øhav til sommer? Hvis man ikke selv kan sejle, kan man tage en  god græsk skipper med for få penge.

Mine gode venner, familien Papayouanou, som har en dejlig sejlbåd i Kavala med plads til 6-8 mand, og som gerne lejer den ud med eller uden kaptajn Panagotis Papayouanou. Jeg har selv sejlet med båden og den er perfekt holdt og på en gang rummelig og behagelig og lidt af en hurtigsejler, som med jævne mellemrum vinder lokale kapsejladser.

Jeg kan varmt anbefale jer sejlads i den nordlige del af det græske øhav. Øer som Thassos, Skiathos og Skopelos er fantastiske at sejle ved og at besøge! Og glem ikke halvøen(erne) Halkidiki, som mange inkl. jeg selv mener har de bedste strande i Grækenland.
Der er adgang til de fede strande og I vil sidde og nyde de bedste fiskerestauranter ved vandkanten om aftenen, hvis der ikke er dømt madlavning i bådens køkken.

Det er også let at komme hertil med fly til Athen og derefter indenrigsfly til Kavala eller direkte med Apollo til Kavala. Typisk koster det ca. 1800,- for en returbillet bestilt i god tid.

Pris for lejen er i nærheden af nedenstående (jeg finder en eksakt pris til jer, som afhænger af perioden og længden af turen)

Perioden maj-juni: 300 Euro pr dag for båden. Skipperen koster 180 Euro pr dag.
Disse priser indeholder alt. Både forsikringer og så videre. Havnegebyrer findes ikke her i landet. Der er en total selvrisiko på 300 Euro i forsikringen.

Prisen svarer fx til, at 8 mand kan leje båden i 7 dage med skipper for ca 3150,- kroner pr mand. Eventuelle delfiner, som beslutter at svømme sammen med båden, hvilket faktisk sker ofte, følger gratis med!

Hvis I skulle være interesserede i at høre nærmere eller eventuelt ønsker hjælp til at finde den rigtige løsning til sejlads et andet sted i Grækenland, så kontakt mig via dette link: Leje af sejlbåd i Grækenland

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)