Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain produktgrupper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har netop oprettet en outlet gruppe i dandomain`s shop system. Nu vil jeg gerne at de varer der ligger i outlet gruppen bliver slettet fra alle andre varegrupper. Har fundet emnet i Dandomains suppert, men forstår det ikke. Nogle der kan hjælpe.

Marlene

www.shop-templet.dk

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 12:55

Gå ind i admin under produkter. I toppen står der: Søg efter produkter.. Her indtaster du navnet på den varer du ønsker at rette. Husk at vælg alle i stedet for produkt nr.

Nar varen kommer frem, klikker du på den.

Øverst ser du en række faner der starter med Generelt. Lige ved siden af finder du Produktgrupper klik på den.

Her kan du vælge hvilke produktgrupper varen skal være synlig i, og i dit tilfælde skal den kun være synlig under outlet..

God fornøjelse!

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 13:03

Hej Daniel.

Tak for hurtigt svar. Den måde du beskriver her kender jeg godt, men det betyder at jeg skal ind på alle 100 varer, er det ikke muligt at gøre det på alle varer i gruppen via en arbejdsgang.

Marlene

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:03

Hej Marlene,

Der findes desværre kun én måde at gøre det - nemlig ved at eksporterer de produkter der ligger i den omtalte produktgruppe. Træk kun varenummer og produktgrupper ud via CSV. Den fil åbner du i excel, og i produktgruppe felter skriver så kun det nr. de skal ligge i, f.eks. 345, nu står der sikkert noget ala 99#345.

Ved import skal du huske at krydse af i slet produktgruppe-relationer, en lille boks lige under upload feltet.

NB, dette er kun muligt hvis du har import / eksport modulet - og start evt. blot med få produkter hvis du ikke er bekendt med funktionaliteten. 

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 14:29

Hej Kristian.

Jeg har ikke nævnte modul, så jeg må bare ændre varerne en ad gangen. øv øv.

Ved du for øvrigt om man kan tilknytte en periode til nyheds gruppe, for der har jeg lidt samme problem.

Når perioden udløber slettes jo bare det lille "nyhed" der er på vare kortet, men jeg skal ind manuelt og flytte  varerne fra denne gruppe. Jeg har midlertidigt oprettet en "Gamle nyheder" gruppe, så kan jeg flytte flere varer ad gangen. Gruppen "gamle nyheder" er selvfølgelig skjult for kunderne.

Marlene

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:24

Hej Marlene,

Nej den mulighed findes desværre heller ikke.

Men du hente alle varemarkeret som nyhed frem via denne url: www.shop-templet.dk/shop/news-ALL-1.html

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 11:59

Hej Kristian.

Tak for svar.

Jeg har lige sendt et par "forslag til forbedringer" i Dandomain`s shop system, for det må da være muligt at ændre, så arbejdet ikke er så molbo agtigt, også for os som ikke er så tekniske, så vi kan arbejde med eksport/import.

Marlene

www.shop-templet.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)