Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du lave en hjemmeside gratis??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Til de personer der har vist interesse for projektet i en PB, så sætter jeg mig ned i aften og skriver lidt nærmere, men er glad for at interessen er så stor, selvom alle her i tråden virker relativ skeptiske overfor setupet.

Glad for at nogen kan se ideen i dette ud over mig selv :)

Bendtsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:22

Bendtsen:
men nu er det et specifikt projekt

Det får man altid at vide :)

Men jeg håber at du kan finde nogle der vil lave det for dig og vil glæde mig til at se det færdigt. Kan du evt. løfte lidt af sløret i en PB? ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42

Hej Bendtsen,

jeg synes der mangler oplysninger på hvilken slags hjemmeside, der skal laves.

Altså hvad den skal bestå af, indeholde og evt. kunne...etc...

mvh.

Brian

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 13:51

Hej Niels og Brian

Niels - det kan godt være at de alle sammen siger det, det kan jeg jo ikke rigtig gøre noget ved - hvis men er oprigtigt interesseret og sender mig en PB, så får man selvfølgelig lidt mere info - det er klart. Dog mener jeg ikke med det du har skrevet i denne tråd, at du kunne indfinde dig med måden setupet er konstrueret.

Brian - i forlængelse af dit indlæg - så er det vigtigt for mig, at de personer der vil/har kontaktet mig, først og fremmest har taget stilling til selve setupet - derefter så er det klart at der skal flere detaljer på bordet - jeg er samtidig sikker på at der nok vil falde folk fra i denne proces da folk/virksomheder selvfølgelig har forskellige kompetencer  - dvs. når de har fået lidt mere specifikke info, kan det være det ligger uden for deres arbejdsområde. - Men hovedsagen er at man skal kunne designe en webside, gerne kunne søgeoptimerer - og så skal der nok bruges lidt programmering samtidig.

Dog vil vi i samarbejde finde ud af hvor bredt arbejdet spænder - og hvis der f.eks. skal købes et par scripts til forskellige funktioner - så kan jeg sagtens se at jeg smider penge efter dette - således at den pågældende person/virksomhed ikke skal ud med rede penge. - Men den tid den glæde ;)

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56

Bendtsen:

Hej Niels og Brian

Brian - i forlængelse af dit indlæg - så er det vigtigt for mig, at de personer der vil/har kontaktet mig, først og fremmest har taget stilling til selve setupet - derefter så er det klart at der skal flere detaljer på bordet - jeg er samtidig sikker på at der nok vil falde folk fra i denne proces da folk/virksomheder selvfølgelig har forskellige kompetencer  - dvs. når de har fået lidt mere specifikke info, kan det være det ligger uden for deres arbejdsområde. - Men hovedsagen er at man skal kunne designe en webside, gerne kunne søgeoptimerer - og så skal der nok bruges lidt programmering samtidig.

Dog vil vi i samarbejde finde ud af hvor bredt arbejdet spænder - og hvis der f.eks. skal købes et par scripts til forskellige funktioner - så kan jeg sagtens se at jeg smider penge efter dette - således at den pågældende person/virksomhed ikke skal ud med rede penge. - Men den tid den glæde ;)

Bendtsen

Hej Bendtsen,

har ingen problemer med set-uppet. Men var relevant at vide hvilke kompetencer, der søges.
Sender dig en PM

Brian

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 22:36

Hej Alle

Først og fremmest vil jeg takke for alle de henvendelser jeg har fået - må ærlig indrømme at det overraskede mig lidt ;) - øvrige interesseret behøver ikke skrive, da jeg er sikker på at en af dem der allerede har skrevet vil blive min fremtidige partner på projektet ;)

Jeg har prøvet såvidt muligt og kortlægge en smule for hvad siden omhandler - teknisk synes jeg det er svært at gå i detaljer, men jeg håber i kan få en fornemmelse af hvad der skal til. Hvis i har nogle supplerende spørgsmål, så send blot en PM, så skal jeg svare så godt jeg kan.

Go aften.

Bendtsen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)