Til de personer der har vist interesse for projektet i en PB, så sætter jeg mig ned i aften og skriver lidt nærmere, men er glad for at interessen er så stor, selvom alle her i tråden virker relativ skeptiske overfor setupet.
Glad for at nogen kan se ideen i dette ud over mig selv :)
Niels - det kan godt være at de alle sammen siger det, det kan jeg jo ikke rigtig gøre noget ved - hvis men er oprigtigt interesseret og sender mig en PB, så får man selvfølgelig lidt mere info - det er klart. Dog mener jeg ikke med det du har skrevet i denne tråd, at du kunne indfinde dig med måden setupet er konstrueret.
Brian - i forlængelse af dit indlæg - så er det vigtigt for mig, at de personer der vil/har kontaktet mig, først og fremmest har taget stilling til selve setupet - derefter så er det klart at der skal flere detaljer på bordet - jeg er samtidig sikker på at der nok vil falde folk fra i denne proces da folk/virksomheder selvfølgelig har forskellige kompetencer - dvs. når de har fået lidt mere specifikke info, kan det være det ligger uden for deres arbejdsområde. - Men hovedsagen er at man skal kunne designe en webside, gerne kunne søgeoptimerer - og så skal der nok bruges lidt programmering samtidig.
Dog vil vi i samarbejde finde ud af hvor bredt arbejdet spænder - og hvis der f.eks. skal købes et par scripts til forskellige funktioner - så kan jeg sagtens se at jeg smider penge efter dette - således at den pågældende person/virksomhed ikke skal ud med rede penge. - Men den tid den glæde ;)
Brian - i forlængelse af dit indlæg - så er det vigtigt for mig, at de personer der vil/har kontaktet mig, først og fremmest har taget stilling til selve setupet - derefter så er det klart at der skal flere detaljer på bordet - jeg er samtidig sikker på at der nok vil falde folk fra i denne proces da folk/virksomheder selvfølgelig har forskellige kompetencer - dvs. når de har fået lidt mere specifikke info, kan det være det ligger uden for deres arbejdsområde. - Men hovedsagen er at man skal kunne designe en webside, gerne kunne søgeoptimerer - og så skal der nok bruges lidt programmering samtidig.
Dog vil vi i samarbejde finde ud af hvor bredt arbejdet spænder - og hvis der f.eks. skal købes et par scripts til forskellige funktioner - så kan jeg sagtens se at jeg smider penge efter dette - således at den pågældende person/virksomhed ikke skal ud med rede penge. - Men den tid den glæde ;)
Bendtsen
Hej Bendtsen,
har ingen problemer med set-uppet. Men var relevant at vide hvilke kompetencer, der søges. Sender dig en PM
Først og fremmest vil jeg takke for alle de henvendelser jeg har fået - må ærlig indrømme at det overraskede mig lidt ;) - øvrige interesseret behøver ikke skrive, da jeg er sikker på at en af dem der allerede har skrevet vil blive min fremtidige partner på projektet ;)
Jeg har prøvet såvidt muligt og kortlægge en smule for hvad siden omhandler - teknisk synes jeg det er svært at gå i detaljer, men jeg håber i kan få en fornemmelse af hvad der skal til. Hvis i har nogle supplerende spørgsmål, så send blot en PM, så skal jeg svare så godt jeg kan.