Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kundeklub

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
hej, ved ikke om dette er det rigtige sted at skrive, og så skal der også siges at det er mit første indlæg. Jeg er kommet på den ide at jeg vil lave en hjemmeside hvor man kan melde sig ind i en klub hvor man så få diverse rabatter til fx. golf, fodboldkampe osv. det vil så koste 500. i starten er det meningen at alle kan melde sig ind, men senere skal man blive godkendt. hvad syntes i om den idè. og jar i nogle forslag til at komme igen. og er der nogle der ved hvor mam kan få trykt medlemskort.
Fra Slagelse
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:00

Til at starte med skal du nok lave kundeklubben gratis indtil du får en go kundemasse, der gør det lettere at forhandle gode rabatter.

Forstår ikke helt hvorfor de skal godkendes ?

Til at starte med er det vigtigste nok at få lavet en hjemmeside og så finde ud af om du kan få nogle til at give rabatter, da det jo vil være meget vigtigt for din forretning.

Vi levere minirenseanlæg på hele sjælland

Tilmeldt 4. Sep 10
Skrevet kl. 13:56
grunden til at jeg først ville godkende dem var, at det ikke er meningen, at det skulle være for alle og en hver,
Tilmeldt 4. Sep 10
Skrevet kl. 16:46

http://web.me.com/janniklauritsen/Priority_Club/PriovityClub_-_Forside.html

Har så fået lavet hjemmesiden, men ikke fået den fyldt ud med tekst, men hvad syntes i om designet ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)