Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget frisk på iværksætteri, men mangler ideer, står derfor til rådighed som samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har længe haft lyst til at starte egen virksomhed selv eller med andre. Fik engang oprette en med en ven, men lige op mod deadline kom der noget i vejen så ideen ikke blev fuldført. Men det gjorde mig nu kun mere sulten. 

Har tænkt meget over forskellige ideer(primært websystemer fx. booking af vaskemaskiner), men ofte er der andre har haft samme ideer og i lang tid. Så muligheden for at kunne tilbyde noget unikt og spændende har ikke været der.

Derfor søger jeg her ideer eller samarbejdspartner med en ideer vi evt. kan fører ud i livet.

Jeg er CBS studende inden for IT og på 5. semester. Har arbejdet for DanskeMarket siden 2008. Har erfaring med dvs. programmerings sprog og fuld af energi og lyst til udfordringer. 

Råd modtages også gerne Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:28

Hej

Der er masser af projekter herinde der søger investorer eller partner, bare kig dig omkring Wink

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 19:42

Kan du programmere websider? Hvis ja, må jeg se nogle eksempler du noget du har lavet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56

Hej Lasse

Jeg kan desværre ikke vise så meget hjemmeside, da det jeg udvikler og DanskeBank er intern og fortroligt. 

Min største svag hed er nok design/grafik, men har endnu ikke mødt noget jeg ikke kunne udvikle. 

Det jeg programmere i er JAVA, JSP, HTML, CSS, JavaScript, AJAX, SQL, SAS. 

Har lige set en af dine sider vaskemaskiner, kan det ligner barnemad for mig. 

Ved desværre ikke helt hvordan jeg kan bevise mine evner. Har du fx en lille test opgave?

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:32

Hej Anders :)

Du kan altid prøve at arbejde med affiliater/ Online marketing

det er altid en god måde at komme igang på og få godt

omdømme på prøv evt. at oprette en bruger på Iq-medier og ansøg på nogle

kampanger derefter lav annoncer på Facebook eller lign. håber det hjalp :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)