Men ønsker man at kører shoppen uden PBS indløsningsaftale, kan man jo også det. |
Bryder mig desværre ikke så meget om den unique shop. Desværre....
Men ønsker man at kører shoppen uden PBS indløsningsaftale, kan man jo også det. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Bryder mig desværre ikke så meget om den unique shop. Desværre.... |
Hej Emil, Uniquefree er en god løsning hvis du kun har et enkelt produkt. Og så er det på dansk - stort set;) |
Bryder mig bare overhovedet ikke om designet. |
Hvorfor koder du ikke bare et hurtigt et emil.. Du kan jo selv kode :P |
Jeg er i gang ^^ |
Hvis du kun har et enkeltprodukt, er et shopsystem ikke nødvendigvis den bedste løsning. Overvej om du ikke bare kan bruge pay-pal (det er virkelig nemt og billigt..), eller opsæt en betalingsformular til f.eks. epay. Hvis du selv kan kode bare en smule skulle det være hurtigt klaret. Fordelen er at du ikke behøver at bøvle med alle de værketøjer og features der normalt er i et shopsystem. Du kan i stedet sætte din hjemmeside op i dit foretrukne cms (jeg mindes et du er en WP gut), og så ellers bare integrere den betalings/bestillingsløsning du nu vælger. Det var bare mit take på det. Håber at du kan bruge det :o) |
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Wordpress med ecommerce modul. Det fungerer fint og er simpelt. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....