Jeg har i noget tid haft en webadresse til at lægge - www.blogreklamer.dk - men har aldrig rigtig brugt den. Nu har jeg så fundet ud af, at jeg vil bruge denne adresse til affiliate marketing, men hvad synes I? Er det en adresse man kan bruge til formålet?
Jeg har oprettet en wordpress-blog på siden pt. med lidt reklamer fra partner ads, men har ingen idé om, hvad og hvordan man kan optimere den, ud over SEO og opsætningen.
Jeg er 100% NY til affiliate marketing og har ingen erfaring med det, ud over det jeg vil få med www.blogreklamer.dk.
Skriv endelig, hvis der er nogen som har idéer, kritik osv.! ALT KAN BRUGES!!!
Først og fremmest velkommen til denne store Affiliate verden (: Jeg syntes at det er et super fedt domæne du har, men syntes måske ikke det er voldsomt meget brug for det du skriver om, da konkurrencen for "Tilbud" på nettet er ekstremt stort. Jeg syntes designet er super fedt, og man ved da hvor man er henne, det kan jeg rigtig godt li (: Men i og med dit domæne navn er det, det nu engang er, så vil jeg heller ikke kunne finde på et andet emne at skrive om. Men hvis du rigtig vil i gang med noget, så find noget du interessere dig for og køb derved et domæne til en 500 kr og så kom igang der fra. Jeg har Androidgorillaz.dk og Domæne og webhotel tjente sig ind på en uges tid. Så hvis du er en haj til at skrive fagene artikler så er det helt sikkert noget du skal overveje
Derfor skal du bevise på din site, at du kan noget andre ikke kan. Naturligvis kan du SøgemaskineOptimere den og komme højt på google, men i og med konkurrencen er så stor tror jeg det bliver svært at komme til tops (Ret mig hvis jeg har forkert)
Jeg har været i Affiliate verden i snart 3 år så derfor kan jeg en del på det område. Og derfor vil jeg da også lige skrive min mail hvis du får brug for hjælp så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Maadswe@live.dk SEO er desværre ikke min afdeling, men der burde da være andre aminoer der lige skød ind på denne tråd der er SEO hajer.
Jeg håber du vil tage det til dig som jeg skriver, jeg er ikke ude på at ødelægge din ide, men at kommen med Konstruktiv kritik
Først og fremmest tak fordi du lige gav dig tid til at skrive i tråden. Jeg vil kigge nærmere på der med et specifikt emne og dernæst et domæne som klinger godt sammen med indholdet på siden. Du har nok ret i at markedet for tilbud på internettet er voldsomt stort, så det bliver nok sværere end som så at ryge til tops :D
Jeg har noteret din mail som kontaktperson i Outlook og kontakter dig, hvis der er noget omkring affiliate marketing jeg skulle blive i tvivl om :D
Men mange tak for hjælpen indtil videre i hvert fald!
Jeg vil ikke kommentere så meget på projektet, da jeg tvivler på det bliver en success. Faktisk vil jeg råde dig til at droppe det :-). Der skal mere end en blog og et par bannere til at lave penge på nettet i dag :-). Jeg har haft størst success med at fokusere pået område: parfumer, avisabonnementer, tv-pakker eksempelvis, så det vil også være min første anbefaling til dig. Kig de forskellige netværk igennem, for at se om du ikke kan lave et interessant website omkring et emne.
Jeg vil ikke kommentere så meget på projektet, da jeg tvivler på det bliver en success. Faktisk vil jeg råde dig til at droppe det :-). Der skal mere end en blog og et par bannere til at lave penge på nettet i dag :-). Jeg har haft størst success med at fokusere pået område: parfumer, avisabonnementer, tv-pakker eksempelvis, så det vil også være min første anbefaling til dig. Kig de forskellige netværk igennem, for at se om du ikke kan lave et interessant website omkring et emne.
Med venlig hilsen Casper Schneidereit
Hej Casper
Ja, du har sikkert ret. Skret også lige med Mads W omkring dette. Det er nok bedre at finde et specifikt emne i stedet for, og så skrive nogle gode artikler indenfor kategorien i stedet for. :D Takker
Tjek evt. de forskellige kategorier hos Kelkoo og se om ikke der er noget du finder interessant. Der er stadig mange områder, hvor konkurrencen ikke er lige så stor, som indenfor telefoni, rejser, lån osv.
De forhandlere du ikke kan finde affiliateprogrammer fra, dem kan du så hente via Kelkoos affiliateprogram hos Tradedoubler ved hjælp af deeplinks og på den måde modtage klikafregning, når du sender besøgende til de annoncører.
Du kan f.eks. sammenligne priser og skrive anmeldelser af bøger, dildoer, computerspil eller noget helt fjerde.
Tjek evt. de forskellige kategorier hos Kelkoo og se om ikke der er noget du finder interessant. Der er stadig mange områder, hvor konkurrencen ikke er lige så stor, som indenfor telefoni, rejser, lån osv.
De forhandlere du ikke kan finde affiliateprogrammer fra, dem kan du så hente via Kelkoos affiliateprogram hos Tradedoubler ved hjælp af deeplinks og på den måde modtage klikafregning, når du sender besøgende til de annoncører.
Du kan f.eks. sammenligne priser og skrive anmeldelser af bøger, dildoer, computerspil eller noget helt fjerde.
Det var måske en smart nok idé Nicolaj. Tak for info!