Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undgå import?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle jer derude..

Dette er min første tråd i dette forum så håber ikke spørgsmålet er skudt helt ved siden af eller noget men....

Jeg har længe gået med iværksætter drømme og kunne godt tænke mig at starte en webshop. Men man skal jo gerne have nogle vare at sælge. Har prøvet at læse om import, og synes alt i alt det virker som et minefelt, som jeg godt kunne tænke mig at være foruden i starten hvor jeg tror at der vil være rigelig ting at holde styr på. Derfor vil jeg nu høre om det er muligt at købe nogle produkter fra kina uden selv at skulle impotere dem? Er der nogle firmaer som gør dette og som så sælgere til butikker i danmark?

Dette kunne også passe fint med et ønske om ikke at skulle købe for stort ind, hvilket nok vil være nødvendigt i forbindelse med import.

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:46
Fra København Ø
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 07:16
Hej Morols,

Jeg importerer direkte fra Kina og kan nok hjælpe dig lidt på vej. Du er velkommen til at kontakte mig.

/Peter Worsøe 

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:36
Hvad vil du sælge ?

Martin

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:53
Hej!

Det er muligt at finde frem til virksomheder som vil importere varerne for dig. Men det er imidlertid en dyr affære for dig. Importér det selv og sælg det selv!
Jeg er ved at starte min egen forretning, hvor jeg importerer tøj fra Kina. Der har været lidt problemer undervejs med forbindelsen til dem og der er risiko for at de snyder dig.
Derfor anbefaler jeg dig, at hvis du undersøger en evt. hjemmeside meget grundigt igennem og kun bestiller én billig vare hjem. Så risikoen for at miste penge ikke så stor. Når man importerer fra Kina foregår det oftest på den måde, at man først sender dem penge og når de har modtaget pengene så sende rde varerne (forhåbentlig)

Håber det var svar nok

Thomas Andersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 13:20
Jeg vil anbefale en mellemmand til at starte med. Det gjorde jeg, inden jeg gik direkte til import fra Kina. Og det gik meget fint. Det kan sagtens lade sig gøre, at få billigere kvalitetsvarer fra en mellemmand.

Hvilke varer vil du sælge?

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 28. Apr 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:03
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)