Mener det var omkring kr. 5500.- havde 4 køretimer..:-) Og det var Dronninglund i Nordjylland..
Gudskelov skal man da have liiidt flere køretimer end 4 nu! ;D Man kunne vel knap nok nå, at finde ud af hvad koblingen var?
Det kunne jo være at han allerede kendte til dette koncept. Personligt er jeg vokset op på landet og kørte markræs i udrangerede biler længe før jeg blev gammel nok til at køre på vejen.
1100,-kr i Pattaya thailand. Jeg ventede hjemme i huset, imens en taxachauffør tog min køreprøve osv.. Han fik sikkert også lidt af "kagen" Reel pris er ca det halve Længe leve korruptionen når den er bedst hahaha
For mig kunne det være spændende at vide, om du brugte du den samme køreskole i Århus? Eller var du ude og undersøge markedet igen - og havde prisen en rolle?
For mig kunne det være spændende at vide, om du brugte du den samme køreskole i Århus? Eller var du ude og undersøge markedet igen - og havde prisen en rolle?
Hej Mark
For mig var det anbefalinger fra venner og bekendte der spillede ind, jeg kunne sikkert have sparet en smule ved at vælge den billigste kørelærer, men den chance ville jeg egentligt ikke tage.
Jeg har fået det lovpligtige antal timer og er bestået i første hug uden fejl.
Men for den 18 årige der i dag skal tage kørekort kunne prisen sikkert spille en rolle, men her i byen koster "Lovpakken" jo cirka det samme overalt..
jeg kunne sikkert have sparet en smule ved at vælge den billigste kørelærer, men den chance ville jeg egentligt ikke tage.
Langt de fleste køreskoler vil ikke oplyse deres dumpeprocent, og det har de sikkert en " god " grund til ikke at gøre. Observationer som blandt andet politiet har gjort viser, at de billigste køreskoler, presser eleverne igennem for hurtigt, og at køreskole - eleverne derfor ender med at bruge længere tid på kørekortet end beregnet, og at prisen på kørekortet derfor bliver endnu dyrere end først antaget.
Så du har nok valgt rigtigt
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg har givet 8500 kr. i 2009, Det var opstartstilbud ved brinch's køreskole i Videbæk. En af mine kammerater havde lige taget det hos ham, og hele holdet havde bestået første gang i teori og praksis, så det var det der fik mig ind.
Men pt. ligger prisen 10.000-11.500 i Videbæk omegn.
Mvh. Mikkel Clement
Edit: lagde lige mærke til at prisen er steget gevaldigt de sidste år, prisen ligger nu på op til 12.500.