Man skal vel bare være indenfor statens budgetter, så ved vi allesammen, at så er alt betalt af det private erhvervsliv :-)
Kender da nogle stykker på førtidspension, som har fået gratis kørekort til både bil og motorcykel, uden at have behov for det. Det var vel bare synd for dem ?
Udover selvfølgelig halvt betalt husleje, 13.000 udbetalt og mange andre goder.
Nå, men det er en helt anden snak :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Prisen på kørekort svinger faktisk fra omkring 6500 til næsten 14000 , dette er alt efter hvilket området man befinder sig i, og selvfølgelig også hvor mange timer man skal have :) Alle priserne kan man se på min hjemmeside.
Mener det var omkring kr. 5500.- havde 4 køretimer..:-) Og det var Dronninglund i Nordjylland..
Gudskelov skal man da have liiidt flere køretimer end 4 nu! ;D Man kunne vel knap nok nå, at finde ud af hvad koblingen var?
Det kunne jo være at han allerede kendte til dette koncept. Personligt er jeg vokset op på landet og kørte markræs i udrangerede biler længe før jeg blev gammel nok til at køre på vejen.