Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kaffeblad ud i 500.000. skal du have en reklammeblok ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 20. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en stor stigende interesse for kaffe blandt de unge, så målgruppem er faktisk 16-40. Vi valgte at bladet også skal ud på erhvervsskolerne, da tjenere jo bliver undervist i kaffe, det er ca den aldersgruppe også der går på erhvervsskolerne. Der vil her til feb. blive lavet en undersøgelse med, hvem der helst vil sidde og læse om kaffe, det kan jo så også komme til at ændre på aldersgruppen lidt.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 14:41
Hmmm..

Jeg tror altså du får svært ved at ramme 16-20 årige, og i det hele taget, at ramme en bestemt aldersgruppe..
Det med at interessere sig for noget som kaffe eller gastronomi, det tror jeg altså mere ligger til forskellige brancher eller anden type målgruppe, men tror du skal passe på med kun at regne ud fra en aldersbestemt målgruppe.
Der er alt alt for mange i alderen 16-25 år der IKKE interessere sig for kaffe på den måde (siger ikke at der ikke er nogen der gør!), men det er alt for få du rammer..

Størstedelen af den 16-årige danske befolkning drikker altså ikke engang kaffe ?. Jeg startede først da jeg blev 17, og kender kun 1 der er 16 og drikker det :/ .. Så tror altså 16 er alt alt for tidligt..

Hvad med istedet ligesom at satse på at lave folkene indenfor den gastronomiske sektor til din primære målgruppe?..
Jeg tror det er dem du vil kunne få mest ud af!

Du kan godt have et par blade du evt. smider ud til alle erhvervsskoler, efterskoler og lignende, men tror du skal satse på dem som din sekundære målgruppe istedet..

Du skal tænke på, jeg går der selv.. Jeg er i den aldersgruppe vi diskutere, og jeg kender MANGE der er.. Jo, vi drikke kaffe, og ja det smager da dejligt.. Men mere end bare kaffe er det altså ikke for os i den aldersgruppe..

Måske kan du få lidt ud af dem på efterskolerne (har selv gået på efterskole), for der læser man sku alt :p ..

Fra Odense
Tilmeldt 20. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 07:12
Jeg kan kun give dig ret. Når jeg skriver vi sender ud til erhvervsskoler, så menes der, at de bliver sendt ud til erhvervsskoler med gastronomiske udd., som du selv var inde på. Altså skoler der uddanner folk til at blive kokke, tjenere, bagere og hvad der eller lige er en den branche.
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)