Har i flere måneder arbejdet på et webshop projekt, alt er klart dog mangler jeg webshoppen.
Hver gang jeg har et møde med en webdesigner/programør går deres snak bare i sort for mig.
Derfor ønsker jeg, at finde en person som kan stå, for alt det praktiske omkring webshop opsætningen.
Jeg regner med, at du kommer til at købe dig ind i virksomheden med dit arbejde i webshoppen og self. bliver ejer af det økonomiske del du lægger i webshoppen.
Skriv en PM hvis du er interesseret i at høre mere, så uddyber jeg gerne,
Du annoncerer at du har en idé (sikkert en almindelig dagdrøm som vi alle får ind imellem)
Du har ingen teknisk indsigt eller udviklingserfaring, online business development, online salg eller online markedsførings kendskab. Så du mangler "bare" nogen der kan realisere din idé, mao. at få din tanke til at blive virkelig gjort.
Måske kan man som tak for gratis-hjælpen få lov at, kompenserer dig yderligere økonomisk for at blive medejer (af noget man ikke ved hvad er)?
Hvis ovenstående er korrekt forstået, så skal jeg åbenbare en hemmelighed for dig nu: Idéer er der nok af i denne verden (det er en medfødt egenskab hos mennesker). Tilgengæld er der mangel på mennesker med evner og styrke til at realiserer idéerne.
Har du undersøgt Mamut, de tilbyder webshops meget billigt med mulighed for online betaling, samt mange andre muligheder såsom, moduler til styring af indkøb, salg, lager, regnskab, logistik, HR, CRM og meget mere andet. Du behøver ikke at købe hele pakken, du kan bare vælge de moduler du har brug for. Du kommer til at betale maks. 10.000 kr. om året, hvor du har en velfungerende webshop og meget mere andet.
Jeg bruger selv Mamut, og det er virkelig brugervenligt samt de har en meget velfungerende support team. Det er noget som jeg anbefaler, som du kan undersøge.
Du annoncerer at du har en idé (sikkert en almindelig dagdrøm som vi alle får ind imellem)
Du har ingen teknisk indsigt eller udviklingserfaring, online business development, online salg eller online markedsførings kendskab. Så du mangler "bare" nogen der kan realisere din idé, mao. at få din tanke til at blive virkelig gjort.
Måske kan man som tak for gratis-hjælpen få lov at, kompenserer dig yderligere økonomisk for at blive medejer (af noget man ikke ved hvad er)?
Hvis ovenstående er korrekt forstået, så skal jeg åbenbare en hemmelighed for dig nu: Idéer er der nok af i denne verden (det er en medfødt egenskab hos mennesker). Tilgengæld er der mangel på mennesker med evner og styrke til at realiserer idéerne.
Det skriver han nu ikke. Han skriver at man kan "købe" sig en andel i den fremtidige forretning via det designarbejde, som man bidrager med.
Givet, at man også synes ideen er god, så er det da en fair deal. Måske skulle der skrues en anelse ned for retorikken, så trådstarter får den hjælp, som han efterlyser. Det er altid nemt at skyde et oplæg ned.
Jeg håber at dit indlæg består af 90 % ironi og 10 % alvor, ellers er der vidst inden grund til du læser videre.
Ja jeg annoncere efter en person, som har styr på de ting, som jeg ikke har. Jeg er af den overbevisning, at jeg ikke har tid eller ønsker, at sætte mig ind i ting, som alligevel kun vil blive halvt forstået. Jeg har alt klart, endda økonomien men mangler den person, der endten har forstand, eller selv dyrker, overstående.......
Jeg har valgt, at gøre det på denne måde, da jeg alt for tit er blevet røvrendt, på andre punktur jeg ikke har styr på, samt mener at dette kunne være en fantastisk mulighed, for en programøre til at få andel i sit eget samtidig med han kunne prøve sig selv af.
Har du undersøgt Mamut, de tilbyder webshops meget billigt med mulighed for online betaling, samt mange andre muligheder såsom, moduler til styring af indkøb, salg, lager, regnskab, logistik, HR, CRM og meget mere andet. Du behøver ikke at købe hele pakken, du kan bare vælge de moduler du har brug for. Du kommer til at betale maks. 10.000 kr. om året, hvor du har en velfungerende webshop og meget mere andet.
Jeg bruger selv Mamut, og det er virkelig brugervenligt samt de har en meget velfungerende support team. Det er noget som jeg anbefaler, som du kan undersøge.