Vi har nu lanceret eller rettere relanceret vores hjemmeside, og i jagten på at gøre det bedst muligt, modtages konstruktiv og seriøs kritik med kyshånd :-)
Har du foreslag eller tanker vi kunne supplere med, så er du også mere end velkommen.
Der er stadig en del under udvikling og mht. SEO, så skal jeg have sat mig noget mere ind i det, og læser med stor interesse alle blogs og indlæg.
Jeg glæder mig til og høre jeres oplevelse af vores site. www.intel-ad.com
Førstehåndsindtryk: Det er en lækker side, som jeg godt kan lide at navigere på. Der er dog nogle enkelte fejl, såsom at overskriften i menuen til højre på produktsiden, vises på to linjer. Men super arbejde! Keep it up!
Der kommer en 404 når jeg klikker på den.. men en smule tilretning så er den sej.. og evt nogen billeder man ikke ser andre steder såsom det med blomsten det ses på rigtig mange sider..
Flot hjemmeside. Lige et par enkelte fejl, som nævnt i tråden.
Ud fra titlen ved jeg at det omhandler en eller anden form for reklamering, men når jeg besøger hjemmesiden får jeg ikke på førstehåndsindtrykket oplyst 'hvad er det her?' - Men ellers godt arbejde
og ok, så den skal vi lige kikke lidt på, vi er i gang med en præsentatiosnvideo, som burde kaste lidt mere lys over det, men det udelukker ikke andre muligheder
og ok, så den skal vi lige kikke lidt på, vi er i gang med en præsentatiosnvideo, som burde kaste lidt mere lys over det, men det udelukker ikke andre muligheder
MJ
En kort præsentationsvideo ville virkelig gøre underværker, lige sådan noget jeg tænkte på.