Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Timepris - feedback.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ønsker noget feedback i forbindelse med opstart af freelance virksomhed.

Jeg har d.d. udsendt et tilbud til min nuværende arbejdsgiver. I stedet for en fast stilling, ønsker jeg freelance og via et rimeligt solidt netværk har jeg valgt at springe ud i det. Eftersom jeg er glad for mit nuværende job, hvor jeg arbejder som IT-konsulent, har jeg forelagt det for min chef som syntes det var en rigtig god idé, og det bliver nu taget op i den øvrige ledelse. Eneste krav var at jeg kunne levere en timepris, som jeg i dag har leveret.

Eftersom jeg vil være attraktiv på markedet, og komme videre ud via min chefs netværk - har jeg valgt en undervisningspris a' kr. 495,- + moms pr. time, samt en "standby"-pris a' kr. 395,- + moms, hvor jeg vil være til rådighed på mit nuværende kontor. Ideen er at jeg skal varetage undervisning af alt fra 70 offentlige ansatte, og til +4-5-600 ansatte afhængige hvordan det går.

Spørgsmål:

Synes I at timeprisen er ok? Giv gerne noget feedback.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26

Pas på

Jeg mener at havde hørt historier om folk der har gjort det der før og blevet snuppet af skat. Hvis hovedparten af dine timer vil være hos den arbejdsgiver du har idag, mener jeg ikke Skat vil godkende dig som værende selvstændig. Jeg vil i hvert fald lige forhøre mig ved skat inden start.

Derud over er der vel kun at sige, vis du selv er tilfreds med timeprisen og dem der skal betale er tilfreds - så er det jo nok den rigtigt pris

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:29

Hej

Du bør tage udgangspunkt i din nuværende månedsløn og herfra beregne din timepris.