Hej Amino! Jeg er studerende, og overvejede at starte en webshop for at supplere pengene, men aner absolut intet om told, skat, moms osv. Det jeg prøver at spørge om, er om der er nogen der har overskud til at forklare mig, hvordan jeg starter en virksomhed helt fra bunden, med moms regler og det hele. Jeg kan nok godt finde ud af at sætte webshoppen op selv, men et par gode råd om betalings systemer ville være værdsat. På forhånd tusind tak! Ulrik
Edit: Glemte helt at sige hvilken niche jeg havde tænkt mig... Jeg har planer om at sælge ting importeret fra Kina og Japan (Lidt ala. Gadget.dk) Jeg har allerede fået leverandørene på plads, men hvis der er nogle geniale forslag (Gerne danske leverandører, da jeg er træt af post dk´s gebyrer for at tjekke ens pakke...), så ville det også være rart. |
Hej Ulrik.
hvis jeg var dig ville jeg afsætte et par timer til søgefunktionen - der er alle de svar du skal bruge.
der er blevet besvaret masser af emner magen til dit, tidligere.
Så prøv det af, og er der noget du stadigvæk er i tvivl om så opret et indlæg mere, og så vil jeg med glæde besvare dine spørgsmål.
Tobias.