Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg er studerende, og overvejede at starte en webshop for at supplere pengene, men aner absolut intet om told, skat, moms osv.

Det jeg prøver at spørge om, er om der er nogen der har overskud til at forklare mig, hvordan jeg starter en virksomhed helt fra bunden, med moms regler og det hele.

Jeg kan nok godt finde ud af at sætte webshoppen op selv, men et par gode råd om betalings systemer ville være værdsat.

På forhånd tusind tak!

Ulrik

Edit:

Glemte helt at sige hvilken niche jeg havde tænkt mig...

Jeg har planer om at sælge ting importeret fra Kina og Japan (Lidt ala. Gadget.dk)

Jeg har allerede fået leverandørene på plads, men hvis der er nogle geniale forslag (Gerne danske leverandører, da jeg er træt af post dk´s gebyrer for at tjekke ens pakke...), så ville det også være rart.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 12:56

Hej Ulrik.

hvis jeg var dig ville jeg afsætte et par timer til søgefunktionen - der er alle de svar du skal bruge.

der er blevet besvaret masser af emner magen til dit, tidligere.

Så prøv det af, og er der noget du stadigvæk er i tvivl om så opret et indlæg mere, og så vil jeg med glæde besvare dine spørgsmål.

Tobias.

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:58

Ok, burde jeg nok havde gjordt lidt mere ud af ja, men syntes siden virker "rodet" ikke at det nødvendigvis er negativt...

Tak for hurtigt svar!

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 13:18

Det var så lidt!

og du er også velkommen til skrive en pb, hvis du er i tvivl om noget.

Tobias.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 18:41

Hej Hej

Jeg er blevet rigtig glad for http://www.startvaekst.dk/ både deres hjemmeside, nyhedsmail og deres konsulenter. Med de spørgsmål du har skal du nok kigge på dett link http://www.startvaekst.dk/ivaerksaetter/0/4 og vælge kategorierne "Det administrative" og "Import"

Det kan godt virke uoverskueligt at starte en virksomhed op, men hold ved, uanset hvad du driver det til med den nuværende ide, vil det ikke være spild af tid, da du næste gang kan klare det hurtigere.

Held og lykke med det hele.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)