Hej amino venner Jeg har brug for lidt rådgivning er på en kold regnvejrsdag. Jeg er i 4-5 måneder arbejdet med projektet "den fede coach" som lanceres her til foråret. I mellemtiden (sidst i Nov.) ser jeg, at en anden har registreret www.denfedecoach.com med samme koncept. (jeg har .dk) Jeg kommer til at have rigtig meget fokus på brandét den fede coach med rigtig mange foredrag og seminarer. Derfor gør det endnu mere ondt at se en kopi af det man laver. Ligeledes har jeg indledt et samarbejde med Morten fra www.thehype.dk hvor jeg skal have skrevet en bog. Min hjemmeside m.m. kommer online i januar og det er Marcel der står for den side af sagen. Dvs at rigtig mange tinge afhænger af netop det navn, og hvis jeg skal ændre navnet skal det jo være NU. Så jeg er lidt i vildrede og håber du vil kommer med et par gode råd. Navnet på virksomheden er først ændret her mellem jul og nytår så det har jeg ikke heddet særlig længe. Domænenavnet .dk har jeg dog haft 3 måneder mere end ham. Så hvad skal jeg mon gøre? Nogen forslag? Jeg har bestemt ikke noget imod konkurrence, men her er vi over i en tro kopi af mit koncept og der vil helt sikkert blive taget fejl af os. |
Jeg har ingen råd omkring dit navn. Nu er vi jo også færdige med at gå omkring juletræer.
Hvis du er bedst er det ham der skal ærgre sig. Og selv hvis du ikke er, skal han ærge sig.
I vil meget muligt forveksles, men du vil have glæde af den varians der giver .dk mere opmærksom end .com. På den konto kan han ikke regne med så mange finder ham i stedet for dig. Hvis du så lige sætter lidt ekstra af i budgettet til søgemaskineoptimering, så kan du jo sætte et opslag op i hans Fakta med tilbud om coaching inden for brancheskift.
Hvis du er bedst er det ham der skal ærgre sig. Og selv hvis du ikke er, skal han ærge sig.
I vil meget muligt forveksles, men du vil have glæde af den varians der giver .dk mere opmærksom end .com. På den konto kan han ikke regne med så mange finder ham i stedet for dig. Hvis du så lige sætter lidt ekstra af i budgettet til søgemaskineoptimering, så kan du jo sætte et opslag op i hans Fakta med tilbud om coaching inden for brancheskift.