Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ser ud til Getmore er lukket ned for momssvindel

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 11:12

Har også læst om at de havde problemer med momsen, men de var flinke osv. har aldrig haft problemer med dem 

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 11:14

Det har jeg godt nok. To bestillinger, hvor den ene var 3 uger forsinket og ved den anden fakturerede de for et forkert beløb, hvilket blev noget bøvl i mailkorrespondancerne. :) Men de var billige.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 11:20

Enig med Rune. Har også haft et par dårlige oplevelser med GetMore og deres leveringstider. Har ikke handlet der siden. Men ja, de er/var billige.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:54

Lasse:

Dette er faktisk ikke helt korrekt. De har foretaget en såkaldt arrest i varelageret samt fået spærret firmaets konto, altså på baggrund af en mistanke og ikke en konkret sigtelse.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:28
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Nielsen:

Dette er faktisk ikke helt korrekt. De har foretaget en såkaldt arrest i varelageret samt fået spærret firmaets konto, altså på baggrund af en mistanke og ikke en konkret sigtelse.

Det er rigtigt, men man må formode at det er en ret sikker mistanke, når de tager dette skridt. Og med ejerkredsen og historien in mente, kan man jo tænke sit. Men det er nok bedst at holde det "indendøre", indtil der er faldet en evt. dom i sagen.

Men det undrer mig at man stadig kan handle hos dem, hvis de har fået tømt varelageret, og spørret kontoen. Jeg har heldigvis aldrig selv været i samme situation, men jeg kan simpelthen ikke regne ud hvordan det kan lade sig gøre.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:41

igang:

Det er rigtigt, men man må formode at det er en ret sikker mistanke, når de tager dette skridt. Og med ejerkredsen og historien in mente, kan man jo tænke sit. Men det er nok bedst at holde det "indendøre", indtil der er faldet en evt. dom i sagen.

Jeg forstår godt din pointe, men mange er alt for hurtige til at konkludere noget ud fra forhold, de ikke kender til. I mit univers er folk uskyldige indtil en dommer har sagt noget andet, men man har selfølgelig lov til at tænke sit :-)

igang:

Men det undrer mig at man stadig kan handle hos dem, hvis de har fået tømt varelageret, og spørret kontoen. Jeg har heldigvis aldrig selv været i samme situation, men jeg kan simpelthen ikke regne ud hvordan det kan lade sig gøre.

Webshoppen er online, der tages ikke længere imod/gennmføres ordrer, Getmore har også åbent meddelt at de ikke længere kan håndtere kunder

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 23:54

Hej Henrik,

Hvor kan du se at de har meldt ud at de ikke længere kan håndterer ordre, for jeg kan ikke se det på deres hjemmeside?

Har du evt. et link.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:02
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:18

Køber et LG 42SL8500 hos Getmore til 6392.-

Det viser sig desværre det er fejlbehæftet ved modtagelse ”DAO”

(Dead of arrival) og jeg er bekendt med jeg så kan bede om en ombytning

hvilket jeg ytrer ønske om. Her får jeg det svar at det ikke er Getmore men

LG selv der skal afgøre dette og returnerer så tv’et til Getmore.

Der oprettes en reklamations sag med tilhørende sags nummer og jeg kontakter

efter et stykke tid LG for at høre om mit ønske kan efterleves og bliver mødt

med undren da de intet kender til sagen. Jeg får den forklaring at de ikke supporterer

Getmore grundet parallel import og ej heller slutbruger hvis de har købt hos Getmore.

Jeg er altså blevet stukket en lodret løgn hos Getmore der altså selv og alene skulle

afgøre sagen. Jeg modtager senere tv’et fra reparation der altså ikke har været i hænderne på

LG som jeg tidligere ellers havde fået at vide. Det viser sig da også det i stedet har

været i u kyndige hænder da det dels er samlet forkert og ridset og skrammet

flere steder. Da jeg selv er tidligere Radio & TV mekaniker og godt ved hvordan

kunders apparater bør behandles tager jeg nærbilleder og mailer disse til Getmore.

Jeg bliver bedt om at returnere på ny og får at vide man vil gå til LG med sagen og

reklamere overfor værkstedet (endnu en ny løgn). Da jeg denne gang ingen reklamations

nummer får rykker jeg flere gange og kommunikationen via mail er tilsyneladende

brudt trods løfte om svar indenfor 72 timer. Ved telefonisk henvendelse over en periode

på 5-6 uger til deres support bliver jeg af forskellige Getmore ansatte spillet bold

med og alle har en ny og modstridende forklaring. (flere løgne).

Efter trusler om politianmeldelse får jeg beskeden at tv’et er blevet væk.

Jeg nægtes krav om øjeblikkelig erstatning og Politianmelder herefter Getmore.

Efter endnu et stykke tid i dyb fortvivlelse får jeg den kedelige mailbesked fra dem

at Told & Skat har konfiskeret deres varelager og lukket deres bank konto.

Det kunne se ud som en ny konkurs er forestående og mange kunder inkl. mig selv

kan forvente at komme i klemme og tabe deres penge.

Firmaet Getmore er det mest berømte og berygtede firma på nettet,

desværre altså ikke for noget godt. Nettet sværmer da også med information

om gentagne konkurser og svindel. Jeg kan KUN PÅ DET KRAFTIGSTE advare alle forbrugere

om dette foretagende, hold jeg langt væk og køb alle andre steder. 

En der har mistet 6392.-

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)