Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk Århus.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Spørgsmålet er garanteret stillet tusinde gange herinde, men jeg syntes ikke jeg fandt noget brugbart svar under søgefunktionen. 

Jeg søger et netværk i Århus. Er der nogen der har gode / dårlige erfaringer de vil dele? 

Ligeledes søger en kollega netværk i Holstebro området. 

Jeg har kigget på Dansk Netværk og BNI m.fl.

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 13:59

Hejsa,

Hvad type af netværk eller branche beskæftiger du dig selv med? Hvad har du brug for af viden og hvad kan du selv bidrage med? :-) 

DBH

Mathias Vinther

Fra Holte
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:25

Det kommer an på hvilken type netværk, du søger.

Dansk Netværk er et vidensnetværk for selvstændige med fokus på din egen virksomheds vækst og udvikling. Der er her mulighed for at vidensdele og sparre med ligesindede, få gode råd og feedback på ens udfordringer. Man mødes en gang om måneden (gå-hjem-tidspunkt), og der er  også mulighed for at være med i nogle emmespeficikke erfa-grupper og et debatforum på hjemmesiden samt være med på en landsdækkende mail, hvor du vil kunne få svar på dine spørgsmål på meget kort tid. Dansk Netværk er yderligere et af de billige netværk, da det kun koster kr. 3000,- excl. moms om året - uden nogle ekstra udgifter til forplejning m.m. Jeg er selv medlem af Dansk Netværk og får rigtig meget ud af møderne og netværket, og - pudsigt nok - har dette netværk genereret meget salg for mig, til trods for det er er vidensnetværk!

BNI er et salgsnetværk, hvor der er fokus på at generere salg til og med hinanden. Man mødes en gang om ugen om morgenen, og udover den sædvanlige elevatortale er der mulighed for at komme med søgninger og referencer. Det er dog meget amerikansk, og der bliver ført statistik over, hvor aktiv du er, og hvor mange leads du kan generere, men de er meget dedikerede at skabe salg for hinanden (måske pga. statistikken?). Som mange af de andre salgsnetværk koster det omkring kr. 10.000 om året. Personligt synes jeg, det er lidt for meget med at mødes en gang om ugen, for du skal afsætte megen tid til mødet, face2face møder, leads m.m. Jeg kender flere BNIere, som afsætter en hel dag om ugen til det.

Jeg vil dog anbefale dig at prøvebesøge de forskellige netværk i dit område, for det kommer meget an på stil, smag & behag og kemi. Salgsnetværkene plejer at kost kr. 100 excl. moms for et besøg, mens Dansk Netværk (indtil videre) er gratis at besøge.

Ved alle netværk kræver det dog, at man selv er aktiv. Jo mere du giver, jo mere får du tilbage! Men det kan svare sig at netværke!

God fornøjelse!

Med venlig hilsen
Bibbi Bryld
AbMano - Marketing- & websupport
www.AbMano.dk

Fra Århus
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:29

Jeg er selvstændig i Indretnings og rådgivningsbranchen. 

Vi rådgiver og indretter alt lige fra fortovscaféer til storkontorer. Et af vores største områder er akustik. Altså forbedring af arbejdsmiljø på storkontorer og lydforholdene på restaurationer. 

Jeg har en HD i afsætningsøkonomi, og har arbejdet som salgschef i møbelbranchen i 5 år før jeg startede som selvstændig. (det er vel det jeg har at tilbyde) :) 

Jeg søger både personlige såvel som professionelle relationer. Jeg ser networking som både salgsfremmende og personlig udviklende. Plus den loyalitet det giver intern i en gruppe at kunne hjælpe hinanden uden at skule have en økonomisk gevinst. 

Kender du nogen gode netværk. 

Jeg er blevet anbefalet JCI Marcelis, som jeg tager ud og besøger. Nogen der kender den? 

Fra Århus
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:31

Jeg ved ikke lige hvorfor mit "alias" står som 2 forskellige. Jeg må være kommet til at oprette 2 gange. 

Men Tråd-starter og jeg er samme person. :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 15:17

Jeg er også interesseret i et netværk i Århus. Nogle kammerater og jeg laver webshops og præsentations sider til iværksættere og små erhvervsdrivende. Derudover er jeg netop startet på erhvervsøkonomi på Århus Universistet.

Skriv endelig,

Mvh. Frederik

Frederik@billigmagento.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:04

I am also from Århus and would like to network.

I run naturligeprodukter.dk and work for Yuri Arcurs

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:10

A.Daasbjerg:

Jeg er blevet anbefalet JCI Marcelis, som jeg tager ud og besøger. Nogen der kender den? 

Glæd dig :) Det er nogle hyggelige mennesker, jeg er selv medlem af JCI København :o)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:13

Hej Allan

Jeg har en glimrende idé til, hvad du kan gøre: Gå ind på Netværksportalen.dk. -  www.netvaerksportalen.dk  - Her har man samlet alle de bedre netværk i landet i én stor søgedatabase. Man skal bare skrive sin interesse eller branche el. lignende i søgefeltet, og eventuelt klikke på landkortet, så finder portalen en række netværk, man kan læse om.

Mvh Mads

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:36

Hej Allan

Jeg kan ikke hjælpe dig med netværk i Århus området, til gengæld kan jeg hjælpe din kollega som søger et netværk i Holstebro.

Jeg er mødeleder af HB Netværk, som er et forretningsnetværk etableret af Holstebro Boldklub. Min virksomhed - Sponsor Network - står for driften af netværket, som i dag består af ca. 45 medlemmer fordelt på 2 grupper. Vi har i vores netværk stor fokus på, at det ikke blot handler om at sidde i et netværk, men i højere grad handler om at kunne networke. Derfor indeholder vores møder både undervisning, øvelser og nogle gode værktøjer til at blive bedre og mere struktureret i sit netværksarbejde.

Skulle du eller din kollega tænke sig at høre mere, er du velkommen til at sende mig en privat besked inde under min profil.

Mvh

Jannik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)