Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

russiske henvendelser - svindel eller god nok?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

På vores hjemmeside kan man udfylde nogle felter med navn, adresse osv. hvis man ønsker at få et katalog tilsendt eller en gratis vareprøve.

De sidste 3-4 måneder har vi fået tonsvis af disse - nogen gange 12-15 stykker på en dag, andre dage ingenting - fra lande som Ukraine, Rusland og Estland.. Vi har overhovedet aldrig solgt noget der til og i starten tænkte jeg, at det var en slags spam, virus eller noget i den stil - for felterne var ikke altid udfyldt ordentligt og hvad søren skulle en fra Rusland købe gavepapir i Danmark for.. Men det sidste stykke tid har de faktisk været udfyldt helt fint - og nogen af dem endda med dansk skrift "send venligst vareprøve på xx"..

Kan man på nogen måde se, hvor de kommer fra? synes godt nok, det er mystisk.

Må indrømme de er blevet arkiveret i skraldespanden, for jeg har tænkt at jeg ikke ville bruge penge på at sende vareprøver så langt væk, var sikker på, det bare var svindel af en art.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Og bare lad dem blive i skraldespanden. Jeg har endnu ikke oplevet "masse emails" (spam) fra Rusland har båret frugt. Kig på deres domæner og se om de evt. ikke skulle komme samme sted fra?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)