Det må du ikke sige, nu har jeg lige fået overtalt manden, ihhh altså
Jeg havde en iPhone 3GS, men efter en tur i asfalten duede den ikke til mere, så jeg anskaffede mig en Nokia E72, sikkert en fin telefon, den dækker bare ikke mine behov.
Det amerikanske signal er ikke fantastisk og AT&T er der altid gjordt grin med at de pludselig afslutter et opkald :D
Gjorde de også med 3G og 3GS, men amerikanerne har ikke mulighed for at tegne ab. ved andre telefonselvskaber :D
Som sagt, der er ikke de samme problemer med den i dk, og har lige holdt den i venstre hånd uden problemer :)
Fik en gang forklaret forskellen mellem det dansk og amerikansk signal, men det er lidt rustent, det er noget med at de danske netværk har flere hertz og derfor er stærkere :)
Du kan trygt købe den, der er ikke de samme problemer med den i danmark, og slet ikke efter deres seneste opdatering :) Jeg har ikke mistet et eneste opkald eller mistet netværket endnu.
Der er stor forskel på 3GS og 4, 4'eren er uden tvivl de extra 1000 kr værd. Ville være dumt at gå ud og købe en allerede forældet telefon for at spare 1000 kr, apple udebygger hele tiden deres OS og derfor vil der også hele tiden kræves mere af telefonen :)
Kan ikke være mere enig.. der er mange ting som er bedre i 4'eren frem for 3gs'eren
GPS antenden er væsenlig forbedret skærmen fra iPhone4 får 3gs til at ligne en kina kopi næsten dobelt så hurtig prosseser mere ram bedre batteri tid den har en tan bedre wifi netkort understøtter nu N kameraet er meget bedre, har blits og kan optage video i 720p
Det må du ikke sige, nu har jeg lige fået overtalt manden, ihhh altså
Jeg havde en iPhone 3GS, men efter en tur i asfalten duede den ikke til mere, så jeg anskaffede mig en Nokia E72, sikkert en fin telefon, den dækker bare ikke mine behov.
Jeg venter til der kommer en iPhone Mini, for iPhone 4 er både for tung og klodset til min smag. Den vejer næsten det dobbelte af andre mobiltelefoner og ligger ikke ret godt i hånden.