Hej. jeg vil høre om der er nogen herinde som har et slag på tasken om, hvor meget 100 kilo te kan koste nede fra Kina? og jeg snakker blandet te. både hvid grøn sort og frugtte
|
omkring 100 kr kilo har du en pris da? :)
Hej. jeg vil høre om der er nogen herinde som har et slag på tasken om, hvor meget 100 kilo te kan koste nede fra Kina? og jeg snakker blandet te. både hvid grøn sort og frugtte
|
omkring 100 kr kilo har du en pris da? :) |
ok, ca omkring 100 kr pr kilo? det bliver så 10.000 kr for 100 kilo. er det ca prisen på det? for jeg har nemlig ikke selv nogen priser |
LOL hvor er I sjove ;-D I snakker jo i koder. Glæder mig til at følge dén hér! |
Det nemmeste er, hvis du finder nogle kinesiske producenter og får en pris fra dem på varerne. Prøv f.eks. alibaba.com |
Så er du på banen igen med et af dine mærkelige spørgsmål som er svære a svare på ! Lad mig spørge dig hvad koster en bil .... nej vel det kan du svare på uden du får nogle specifikationer om hvad det er for en bil. Det samme gælder jo også for the der findes et hav af typer og kvalitetter så det er umuligt at svare på. Iøvrigt er det fuldstændigt urealistisk at starte import fra kina for kun 100 kg the. Køb hos nogle af de anerkendte grossister i f.eks Hamborg. Mvh Ravn
|