Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af website?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have oprettet et website til min virksomhed, som tilbyder kurser, foredrag og terapiforløb (selvudvikling) - og er blevet anbefalet at rådføre mig her på siden.

Min hjemmeside skal være professionel og "lækker" at se på, stilren og brugervenlig. Det skal være nemt for mig selv at opdatere siden og den skal være "google-søgevenlig".

Er der andre krav, jeg bør stille til en hjemmeside? Ting, jeg bør være opmærksom i processen eller valget af leverandør til opgaven?

Er det mon vigtigt, at leverandøren kender noget til branchen "selvudvikling"?

Hvad er prisniveauet for en sådan opgave typisk?

Hvem kender / kan anbefale gode leverandører til opgaven?

På forhånd tusind tak for hjælpen!

Mange hilsener

Anja Snejbjerg

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:51

Hej Anja prøv kig på www.webshoppers.dk. Det noget min rigtige gode ven laver, de kan lave det lige som du vil have det og til billige penge, du kan prøve at ringe til ham på 40792022 bare sig Mike har anbefalet ham..:) held og lykke med det hele..Mvh Mike

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 19:00

Hej Anja,

Det er et stort market, med mange ting som man skal tage højde for.

Når du går ud og får lavet en "normal" hjemmeside, som også kan kaldes et visitkort, altså en side kun med tekst, billeder og kontakt (dvs. et system uden den helt store programmering), så koster det lige fra 1000 til svimlende høje tal. Vi tager normalt mellem 3-5000 for en side med et unikt design, men det kan variere en del.

Det er super vigtigt at siden er søgemaskine-venlig, da det muligvis bliver en stor kilde til besøgende (alt afhængigt af din branche).

Noget andet rigtig vigtigt, er at få det lavet i et system (CMS - Content management system - hvis du selv vil kunne redigere i det), som andre kan arbejde videre på. Jeg har tidliger købt et system, som næsten ikke var til at finde ud af, og det var jeg godt irriteret over. Derfor er det en god idé at gå efter de store systemer som Wordpress, Joomla osv.

Håber at jeg hjalp dig videre :-)

Mvh. Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:07

Anja Snejbjerg:

Jeg skal have oprettet et website til min virksomhed, som tilbyder kurser, foredrag og terapiforløb (selvudvikling) - og er blevet anbefalet at rådføre mig her på siden.

Min hjemmeside skal være professionel og "lækker" at se på, stilren og brugervenlig. Det skal være nemt for mig selv at opdatere siden og den skal være "google-søgevenlig".

Hej Anja,

Jeg vil gerne tilbyde at lave din hjemmeside for dig.

Min indgangsvinkel til designet på hjemmesider, er at de skal være enkle og stilrene, så indholdet dermed ikke drukner i fancy grafik.

Du kan se mine referencer her og hvis de falder i din smag, kan vi sammen finde frem til en løsning der dækker de behov dit firma har, bedst muligt.

Uanset løsning, så får du mulighed for at redigere alt indhold via et administrationsmodul.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:33

Hej Anja,

Dette vil jeg meget gerne være behjælpelig med, du er meget velkommen til at kigge forbi www.cetadesign.dk - her kan du se nærmere om hvad jeg kan tilbyde. Du er også meget velkommen til at sende en mail til mig på admin@cetadesign.com - så finder vi den perfekte løsning til dig!

Fortsat god aften.

Dbh,

Morten Dal

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:01

Hej Anja

Der er tusind måder at lave en hjemmeside på - og der er tusindvis af forskellige priser. Du kan evt. kigge forbi min hjemmeside og se, om du kan lide, hvad du ser.

Alt arbejde med mig starter dog med en analyse af, hvad du har brug for, og hvordan det skal formidles, så det gå direkte i hjertet på dine potentielle kunder. Det betyder, at jeg ikke laver en hjemmeside, før vi ved præcist, hvor du skal hen med din kommunikation.

Jeg tilbyder en "Få succes fra start"-pakke, måske det kunne være noget for dig. Derudover arbejder jeg sammen med en række dygtige grafikere og webudviklere, når det kommer til udvikling af konkrete produkter, som fx en hjemmeside. 

På min hjemmeside kan du også tilmelde dig mit nyhedsbrev. Det er selvfølgelig helt gratis - og næste udgave handler om gode ting at være opmærksom på i visuelle materialer - herunder på hjemmesider :-)

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Fra  TraceAd Analytics Skrevet kl. 21:21

Hej Anja

Indtil du beslutter dig for hvem der skal lave dit nye website, og indtil dem du bestiller websitet hos har det klar til dig, kan du starte med et microsite.

Det kan du ha´ online inden dagen i dag slutter.

Det er ikke en hjemmeside, men indtil du får dit eget website på plads kan du få et microsite online med det samme (nu), så du kan begynde at samle kundeleads, lave pre-signup (så dem der er interesseret kan tilmelde sig og få besked når dit rigtige website er klar) og du kan begynde at samle leads op til dig eget nyhedsbrev.

Se mere her: http://micrositelab.com/dk

Der er bl.a. også direkte integration (API) med CampaignMonitor www.campaignmonitor.com og Google Analytics.

Mvh

Martin Mollerup

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:58

Anja Snejbjerg:

Er der andre krav, jeg bør stille til en hjemmeside? Ting, jeg bør være opmærksom i processen eller valget af leverandør til opgaven?

På forhånd tusind tak for hjælpen!

Mange hilsener

Anja Snejbjerg

Hej Anja

Du kan tage et kig på min CMS løsning som er yderst "google-søgevenlig" og ikke mindst brugervenlig, kun 5% af mine kunder behøver undervisning i mit SEO CMS. CMS hjemmesiden er udviklet gennem rigtig mange år, og altid med øje for søgemaskiner og deres måde at tænke på.

For at jeg kan opretholde en høj SEO standard i min CMS løsning, gør jeg det at jeg konstant tester forskellige dele af SEO verdenen, alle tests bliver udført på min egen hjemmeside, hvilket vil sige at det ikke er noget jeg bare implementerer i mine kunders løsninger uden at jeg ved det virker efter hensigten.

Du kan se nogle af mine hjemmeside referencer her, og samtidig kigge lidt rundt på hjemmesiden, og læse nærmere om de tiltag jeg har gjort for at gøre min CMS løsning, yderst brugervenlig og SEOvenlig.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:55

Nikolaj Bomann:
Noget andet rigtig vigtigt, er at få det lavet i et system (CMS - Content management system - hvis du selv vil kunne redigere i det), som andre kan arbejde videre på. Jeg har tidliger købt et system, som næsten ikke var til at finde ud af, og det var jeg godt irriteret over. Derfor er det en god idé at gå efter de store systemer som Wordpress, Joomla osv.

Helt sikkert. Og i forlængelse af dette vil jeg dog sige at det bedste er at afprøve en demo af den løsning du skal bruge først, samt sikre at dine ønsker kan implementeres i det CMS til en fornuftig pris. Vi implementerer også i Wordpress, vort eget CMS m.v., da det er forskelligt hvilken løsning der passer bedst til behovet. Derfor vælg ikke blot et CMS fordi det er det mest anvendte / største, det skal jo også gerne passe til netop dit behov.

Er du ude i en større løsning, kan det være en fordel at have en uvildig 3. parts konsulent til at hjælpe dig med at finde de rette leverandører og løsninger til netop dit behov.

Jeg vil naturligvis gerne på falderebet anbefale vores Web cms system som jeg bestemt mener kan udfylde dit behov, men istedet for at tage mit ord for det, så se evt. på vores webdesign referencer og hør vores tilfredse kunder istedet :)

Held og lykke med det Cool

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)