Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tør du bruge moniker.com?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har fået tilbudt et internationalt domæne fra een der fandt en af vores internationale hjemmesider i samme markedssegment og skulle i den forbindelse oprette mig som bruger hos moniker.com.

Det viser sig, at jeg ikke kan udføre operationer da det hemmelige spørgsmål ikke kommer frem i dropdownlisterne - i stedet vises et andet spørgsmål 2 gange.

Er det bare mig der er uheldig eller har de ikke check på tingene?

Hvordan er det at flytte domænet væk fra moniker og til egen host?

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:49

Hej,

Moniker er et anerkendt og troværdigt domæne-selskab, der er en del af Oversee.net selskabet, der bla. også har Snapnames, en af de største backorder-selskaber i verden.

Nu er det et stykke tid siden, at jeg sidst har anvendt Moniker, men såvidt jeg kan huske, så skal man i kontrol panelet krydse af/markere de(n) domæne(r) du ønsker at flytte ud og derefter klikke på "transfer out" knappen og følge det der efterfølgende kommer frem.

Når det er sket modtager du e-mail med "auth. code" som du skal anvende hos det registrar du flytter din domæne hen til.

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 10:14

Jeg har mange domæner hos moniker.com, og har kun positivt at sige. Jeg føler, at de har mere styr på tingene, end hos mine tidligere leverandører.

Jeg har ikke prøvet at flytte domæner væk, men mange er overflyttet til moniker. Det har altid været nemt, med mindre at den gamle leverandør har været svære at arbejde med... der er bl.a. et par danske firmaer, som har været svære at arbejde med i den forbindelse.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:32

Tusind tak for svarene begge to Yes

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)