Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbagemelding fra EU-varemærkeansøgning - krav om ændring af varefortegnelsen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej I kære Aminoer, jeg har igen brug for lidt vejledning fra jer. Big Smile

Som overskriften nok afslører har jeg ansøgt om EU-varemærkeansøgning for det projekt jeg er igang med.

Idag fik jeg et brev fra "Kontoret For Harmonisering I Det Indre Marked", som det så fint hedder. De kræver at jeg ændrer nogle af varefortegnelserne i de forskellige vareklasser. Det er fint nok, de ændringer de kræver betyder ikke de store for projektet og kan klares på 5 minutter.

Problemet er, hvor er det egentligt at jeg kan ændrer varefortegnelserne? I brevet er der ikke noget henvisning til, hvor jeg kan finde det blanket/hjemmeside, så jeg kan lave de ændringer de kræver? De skal ha ændringen inden der er gået 2 måneder fra 24/08-2010!!!

Patent- og Varemærkestyrelsen's kundecenter er desværre lukket på det her tidspunkt, så jeg kan ikke ringe til dem i dag. Jeg vil selvfølgelig kontakte dem i morgen tidligt. Men for at undgå et søvnløst nat, håber jeg, at en af jer kloge Aminoer kan berolige mig, ved at henvise til hvor jeg kan finde yderligere oplysninger, eller endnu bedre... direkte link til blanketten der skal udfyldes.

Jeg takker på forhånd for jeres hjælp.

Kommer snart...

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bumper lige.

Kommer snart...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)