Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress og tag af link

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil rigtig gerne tagge mine links til affiliatenetværket med søgeordet som den besøgende har brugt for at komme ind på siden.

Findes der et wordpress plugin der kan gøre det som standard? Alternativt nogen der har lidt kode de vil dele ud af mod betaling ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:16

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit problem? hvad mener du med tagge dine links, hvilke links snakker vi om, og hvilket affiliatenetværk?

Håber ikke jeg er den eneste der er lost..
God dag =)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Fra  BIZON Skrevet kl. 19:47

Simon Elkjær:

hvad mener du med tagge dine links, hvilke links snakker vi om, og hvilket affiliatenetværk?

På nogle netværk kan du sende en parameter med affiliate linket, som kan indeholde hvad som helst. Denne parameter kan man så finde i statistikken, og se hvilke leads der er sendt via links med denne parameter sat.

Man kan eksempelvis sende søgeordet fra Google med, så man kan se hvilke søgeord der generere leads, og det er et script eller plugin til dette jeg leder efter.

Man kan jo kode skidtet i hånden, men er der nogen der har opfundet det én gang er der jo ingen grund til at opfinde et script igen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49

DC Storm er et Engelsk projekt som har fået gode anmeldelser, problemet er dog at de systemer som er derude ikke understøtter Danske netværk.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Fra  BIZON Skrevet kl. 14:52

Nillerrune:

DC Storm er et Engelsk projekt som har fået gode anmeldelser, problemet er dog at de systemer som er derude ikke understøtter Danske netværk.

Ja, jeg har allerede undersøgt Statsjunky og prosper 202, og så vidt jeg kan se fungerer statsjunky kun med de i forvejen tilmeldte programmer, og prosper 202 skulle have besvær med at spille sammen med Wordpress, så jeg leder egentlig bare efter et plugin der kan tilføje en parameter til et link..

Jeg må nok selv i gang med Notepad+ hvis jeg skal have noget der virker :|

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27

Hvis du finder et eller udvikler et selv så hiv fat i mig så har du helt sikker en kunde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)