Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign af webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ved at være tid til at få et redesign af min webshop: www.dinwellnessguide.dk

Denne gang vil jeg gøre det på en lidt anderledes måde.... Jeg vil nemlig høre jer, amino bruger om hvad i synes der skal ændres eller forbedres på min webshop...

Med venlig hilsen

Martin Hedegaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14

Jeg synes faktisk designet er flot, så hvis du skal ændre noget så fokuser på det inden i indholdsdelen (dvs. ikke de faste elementer). Venstremenu og topmenu udfylder deres rolle meget fint - jeg ville fokusere på indhold og markedsføring, hvis jeg var i dit sted. 

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 14:28

Hej Tommy...

Mange tak for dit indlæg...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:39

Jeg er ikke helt uenig med Tommy.

Siden har potientiale, jeg ville hellere optimere end et komplet re-design.

Der er rigtig meget at give sig i kast med, siden roder meget.

Lige hurtigt:

• "Din guide til wellness" fylder utrolig meget, og er den virkelig nødvendig?
  • Margener; siden flyder lidt. få lidt mere markante linjer. lidt mere "Grid"
  • Overskriftsfarven skal ændres ! Gul-grøn-tis virker altså ikke på hvid baggrund.
  • Ramme evt. siden ind, 
  • Så ville jeg prøve at brainstorme menuerne. Jeg har ikke lige nogen idéer. - Men jeg synes lidt de er kastet på siden. - Jeg ved ikke helt, hvad du vil have mig til at trykke på.

God dag =)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43

Hej Martin,

Det var et lidt vagt indlæg, det kan jeg godt se, så tillad mig at uddybe det.

Når jeg klikker ind på siden, er jeg ikke i tvivl om at det har oget med sundhed at gøre. Grønne farver, sunde piger og et co2-neutral logo.

Men hele forsiden ligner noget, der er kopieret fra et nyhedsbrev eller en brochure. Få de 3-4 mest sælgende produkter ud på forsiden, så jeg kan se hvad det er du har at tilbyde. Lav under de 3-4 produkter nogle store billeder med links videre til hovedkategorierne. På den måde fanger du mange flere af de besøgende - folks koncentration når de surfer, er al for kort til at læse så meget tekst.

Når jeg klikker rundt, kan jeg godt se at det nok desværre er op af bakke. Kan du ikke vise alle produkterne og så blot blænde købs-knappen af? Samtlige kategorisider er også bare salgstekst, som egentlig burde ligge  under 'artikler' eller en lignende hovedmenu, og så bare være primært for at skaffe besøgende fra Google.

Lav herba-life logoet om, så når man klikker, bliver man ført til en underside der forklarer om Herbalife og som indeholder et link til herbalife.dk. Det er dine besøgende, lad være med at forære dem væk så hurtigt.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 14:53

Hej Martin

Jeg har lige kigget på din hjemmeside og har lidt kommentarer.

Godt:

• Dit farvevalg er godt og matcher branchen.
  • Din shoppingcart er nem at finde

Mindre godt:

• Der er fire stk. grafik jeg skal forholde mig til i toppen - CO2, dit logo, Herbalife og dit store billede. Tag og saml dit logo, Herbalife og billede i ét, få en grafiker til at lave en professionel løsning - det vil virke meget roligere.
  • Over billedet kan jeg "Facebook"????? Er det mon et link til din facebookside...er det en "Kan lide" eller hur? Og ved siden af er der et "Opret bruger"...til Facebook eller hvad (Ok nu strammer jeg den, but You get the picture?). Tag og brug et stykke grafik til promovering af din Facebokkside/gruppe/whatever men hold det klart adskilt fra din egen struktur på hjemmesiden.
  • Menuen til venstre er svær at læse, sort skrift på grøn, adskilt af hvid er en svær kombination. Prøv evt at bytte rundt så den grønne bliver en seperator mellem dine menupunkter (og gør seperatoren smallere end menupunktet...).
  • Den orange skrift er svær at læse på min lille bærbare, put evt. noget mere tyngde på.

Pøj pøj med projektet. Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 15:18

Jeg vil mene der er en del at arbejde med på denne side.

Du bør fokusere langt mere på din navigation. Gør den nemmere at gennemskue dine menu'er.

Er du bundet fra leverandøren mht. dit kundelogin? Jeg tror du taber RIGTIG mange kunder på den måde. Evt. så kan du måske gøre produkterne synlige, så man kan få lov til at se dem, inden man bruger tid på at oprette et login?

Og gør dit søgefelt tydligere!

Jeg vil dog sige at jeg synes du har nogle fede billeder og en god tekst, som motivere før et evt. køb, men vil alligevel mene at der er noget at arbejde med.

Jeg kan/vil heller ikke vurdere din indkøbskurv da man skal oprette en bruger før man kan få lov til at se den - det gider jeg ikke når jeg ikke har nogen direkte interesse i dine produkter.

Det var hvad jeg lige hurtigt kunne finde - held og lykke med siden!

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 15:24

Nikolaj Bomann:

Er du bundet fra leverandøren mht. dit kundelogin? Jeg tror du taber RIGTIG mange kunder på den måde. Evt. så kan du måske gøre produkterne synlige, så man kan få lov til at se dem, inden man bruger tid på at oprette et login?

Ja desværre er det et krav fra Herbalife, som desuden kræver de også man ikke viser produkt navne eller billeder uden man har logget ind på webshoppen...

Desuden tak for jeres super gode indlæg

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:47

Hej Martin

Jeg har surfet lidt rundt på din side, og jeg vil give Simon ret. Den er lidt rodet, og jeg synes ikke, den virker så troværdig ... desværre.

Her er nogle ting, som jeg synes, du med fordel kan rydde op i, trimme og så videre.

* Ny fordeling af menupunkter - jeg forstår ikke som ny læser, hvor jeg er ved at klikke mig hen. Der er én, der skriver noget med et aktiv over artikler. Det kunne være en idé.

* Uddybning af råd om ernæring. Jeg synes, disse råd virker meget basic og ikke uddybet nok.

* Frem med dine cases - jeg vil se en case på forsiden, kunne klikke på vedkommende og læse om mirakler, jeg selv kan opnå

* Bedre billedkvalitet - og ud med billeder, der ikke afspejler en dansk kontekst.

* Der er mange forskellige skriftfarver - hold dig til maks 3, det andet virker forstyrrende

* Der er flere forskellige fonter, jeg mangler struktur over, hvornår de forskellige bruges.

* Jeg synes, det er rodet med brugen af hhv. fed, alm, kursiv og udelukket VERSALER

* Frem med produkterne - jeg kunne aldrig drømme om at købe noget, hvor jeg er nødt til at lave kundelogin, inden jeg kan se produkterne. Svesken på desken.

* Sørg for kontraster mellem teksternes farve, fx er gul på hvid klassisk utilgængeligt, det samme er mørkegrå på grøn.

* Skær ned på teksterne - og korrekturtjek. Der er en del kommafejl og fejl i sammensatte ord, fx er ernæringspakker, ansigtspleje og kundecenter alle ét ord.

* E-mailen til kontakt slutter på makeavision.dk, som er en side, hvor man sikkert kan blive forhandler af Herbalife. Det er også ok, men jeg synes, det vil virke mere troværdigt, hvis e-mailen sluttede på dinwellnessguide.dk. Som potentiel kunde gør det mig mistænksom, at det virker som om, at der ligger noget andet bag siden - det samme gælder, når første punkt i menuen handler om, hvordan man bliver forhandler.

* På siden står der nogle gange 'vi', andre gange 'jeg'. Personligt ville jeg tone 'vi' ned, og i stedet fokusere mere på 'jeg', nemlig dig Martin. Lad læseren lære dig at kende, så han eller hun får en relation til dig - og måske med tiden får lyst til at købe noget ... sæt et billede på af dig selv, fortæl om Manden Bag, fortæl om din mission - og har du selv en succeshistorie med Herbalife, ville det jo højne troværdigheden.

Det var et par ideer fra mig. Du kan skrive dig op til mit nyhedsbrev på www.mainplot.com, som faktisk næste gang handler om nogle af de ting, man med fordel kan rydde op i på sin hjemmeside for at blive mere 'lækker' og brugervenlig.

Held og lykke med den nye side :-)

/// Nina

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 15:53

Martin Hedegaard:

Nikolaj Bomann:

Ja desværre er det et krav fra Herbalife, som desuden kræver de også man ikke viser produkt navne eller billeder uden man har logget ind på webshoppen...

Desuden tak for jeres super gode indlæg

Det er rigtig ærgerligt, men der er selvfølgelig ikke så meget at gøre ved det.

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)