Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook-side: Hvordan får jeg banner på siden?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:52

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 14:38

Du skal unde "rediger side" tilføje en side med navn FBML og indsætte din banner kode.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:10

gustav1994:

Du skal unde "rediger side" tilføje en side med navn FBML og indsætte din banner kode.

Hey

Så langt er jeg med - jeg kan bare ikke finde siden ved navn FBML? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 15:15

Hejsa

Hvis du klikker dig ind på din side, så klik på "rediger side" i venstre menu. Scroll helt ned i bunden, hvor der står "statisk FBML" og indsæt derefter.

// Peter

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 15:33

Hej

Som skrevet skal du klikke på "rediger side" lige under dit firmas billede eller logo. Så kommer FBML frem som nr. 8 eller sådan noget

-Carsten

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:41

p.lose:

Hejsa

Hvis du klikker dig ind på din side, så klik på "rediger side" i venstre menu. Scroll helt ned i bunden, hvor der står "statisk FBML" og indsæt derefter.

// Peter

Hej Peter

Tak! Jeg har nu forsøgt at gøre det, men kan ikke se nogen tomme, hvide bokse. Kan man intet se overhovedet på siden før i det øjeblik, man har indsat en bannerkode? :-)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 16:27

p.lose:

Hejsa

// Peter

Hej Peter

Tak! Jeg har nu forsøgt at gøre det, men kan ikke se nogen tomme, hvide bokse. Kan man intet se overhovedet på siden før i det øjeblik, man har indsat en bannerkode? :-)

Gå ind og skriv/tilføj de bannere du vil.

Det du har skrevet vil så ligge på fanen "Bokse".

Du skal så tilføje en ny fane, hvor der gerne skulle stå "Velkommen" hvis det er det du har skrevet som overskrift i Static FBML.

Så bliver den så tilføjet som fane.

Så kan du gå ind i indstillinger for din side, og vælge at man skal lande på den fane, når man går til siden.

Med venlig hilsen
Tobias Hyldeborg

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)