Hvis du klikker dig ind på din side, så klik på "rediger side" i venstre menu. Scroll helt ned i bunden, hvor der står "statisk FBML" og indsæt derefter.
Hvis du klikker dig ind på din side, så klik på "rediger side" i venstre menu. Scroll helt ned i bunden, hvor der står "statisk FBML" og indsæt derefter.
// Peter
Hej Peter
Tak! Jeg har nu forsøgt at gøre det, men kan ikke se nogen tomme, hvide bokse. Kan man intet se overhovedet på siden før i det øjeblik, man har indsat en bannerkode? :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
// Peter
Hej Peter
Tak! Jeg har nu forsøgt at gøre det, men kan ikke se nogen tomme, hvide bokse. Kan man intet se overhovedet på siden før i det øjeblik, man har indsat en bannerkode? :-)
Gå ind og skriv/tilføj de bannere du vil.
Det du har skrevet vil så ligge på fanen "Bokse".
Du skal så tilføje en ny fane, hvor der gerne skulle stå "Velkommen" hvis det er det du har skrevet som overskrift i Static FBML.
Så bliver den så tilføjet som fane.
Så kan du gå ind i indstillinger for din side, og vælge at man skal lande på den fane, når man går til siden.
Med venlig hilsen Tobias Hyldeborg
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero