Det her er mit første indlæg her på sitet, men jeg har læst med på de mange gode indlæg i noget tid.
Min nuværende leverandør af it-udstyr har desværre et problem med levering af 17" LCD skærme. Jeg har en kunde der vil købe et større antal og er derfor i fuld hast på jagt efter en leverandør der tilbyder dropshipping og kan skaffe nævnte vare. Mærke har ikke den store betydning, hvis bare prisen er i orden.
Kender i nogen, eller kan i selv levere så lad høre fra jer.
Er det en mulighed at få det produceret i Kina? Hvis det er det, kan jeg hjælpe dig. Prisen er ca. 5 gange mindre end hvis du vælger en Dansk virksomhed interesse? Så kontakt mig på: YBP.5800@Gmail.com
Ved import fra Kina, skal du også tænke på support/RMA, da deres kvalitetsstandarder er meget lavere end vores.
Aaah, det gælder vel ikke ubetinget alle producenter i Kina.. Lenovo jo er fra Kina.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Nej bevares, men hvis du køber fra high-end producenterne, ryger fidusen ligesom lidt, da det jo er hvad de store gør.
Inden jeg startede på studierne, arbejdede jeg som RMA-medarbejder hos en importør af forbrugerelektronik fra Kina (MP3-afspillere, DAB-radioer, LCD-skærme, mini-anlæg, digitalkameraer, osv.), så det er det, jeg bygger mine udtalelser på. De blev stort set kvalt i RMA-arbejdet, da den største kunde Dansk Supermarked/Bilka, ikke ville betale ret meget for no-name og så ender man i noget billigt skrammel.