Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SheZone søger PR-medarbejdere, grafikere og redaktør til nyt PR-team

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
SheZone søger PR-medarbejdere, grafikere og redaktør til nyt PR-team
 
Vil du gerne gøre en forskel for kvinder med forskellige etniske bagrunde?

Brænder du for kommunikation, grafik, events eller journalistik, og vil du udbygge dit CV? Så er det dig, vi leder efter!

SheZone er i gang med at oprette et PR-team. PR-teamet har til formål at skabe opmærksomhed omkring SheZones sports og bevægelsesaktiviteter via brug af en bred vifte af kommunikationskanalerne - eksempelvis artikler, pressemeddelelser, web-medier, video, foldere og events.

Derfor søger vi netop nu efter frivillige, der brænder for journalistik, kommunikation, grafiskarbejde eller eventarbejde.

PR-medarbejdere og grafikere

Som PR-medarbejder/grafiker får du mulighed får at stifte kendskab med alle faser af PR- og eventarbejdet - fra ide til endeligt produkt.

Hvem er du?

Du har erfaring med PR-arbejde eller interesse for at lære om PR
Du har en skarp pen, et godt grafisk øje eller en eventmager i maven
Du er engageret, nytænkende og kreativ
Du er en teamplayer, og du kan afsætte 2-4 timer om ugen på PR-arbejdet

Hvad tilbyder vi?

Erfaring med PR-arbejdet i praksis
Ansvar for egne opgaver
Faglige udfordringer, udvikling og netværk
Deltagelse i en dynamisk nyskabende forening med søde, kvindelige kollegaer
Gratis kurser
Rum for skæve ideer og kreativ udfoldelse

Redaktøren

Som frivillig redaktør for SheZones PR-team får du, sammen med teamets koordinator, ansvar for at kvalitetssikre de produkter, PR-teamet udarbejder. Derudover vil det blive din opgave at styre teamets kreative processer og at følge op på de opgaver, der er i gang. Kort sagt er det din opgave, at sikre PR-temet når i mål med dets opgaver.

Hvem er du?

Du har erfaring med PR-arbejde eller interesse for at lære om PR
Du er ansvarlig og har et godt overblik
Du er ikke bange for at indtage en ledende rolle i PR-teamets arbejdet.
Du skriver fejlfrit på dansk og kan læse korrektur
Du er engageret, nytænkende og kreativ
Du er en teamplayer, og du kan afsætte 2-5 timer om ugen på PR-arbejdet

Hvad tilbyder vi?


Erfaring med PR-arbejdet i praksis
Ansvar for kvaliteten af PR-teamets arbejde
Personlig oplæring, vejledning og støtte i at fungere som redaktør
Faglige udfordringer, udvikling og netværk
Deltagelse i en dynamisk nyskabende forening med søde, kvindelige kollegaer
Gratis kurser
Rum for skæve ideer og kreativ udfoldelse

Er du interesseret eller nysgerrig?

Så send en kortfattet beskrivelse af dig selv og dine interesser til kommunikationsmedarbejder Anna Louise Austring på e-mailen: anna.a@shezone.dk. Ansøgningen skal være os i hænde senest d. 10.09.10.

Spørgsmål kan rettes til ovenstående e-mail.

Læs mere om SheZone på hjemmesiden: http://www.shezone.dk/  

SheZone er en forening, der laver sociale arrangementer og igangsætter idrætsaktiviteter for kvinder og piger. Formålet med SheZone er at skabe et fællesskab for piger og kvinder, hvor idræt, bevægelse, kreativitet og socialt samvær er i centrum. SheZones ønske er, at skabe rammerne for at kvinder - uanset alder, social status og etnisk tilhørsforhold - kan mødes om at deltage i foreningens aktiviteter.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Studinen :)

Du kan oprette en gratis jobannonce på job-kongen :)

Ha en super dag, og held og lykke med at finde den rette til jobbet :)

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet :) Jeg har fået mange ansøgninger nu til PR-medarbejder og redaktørposten, men mangler stadig en grafiker. Er der nogle, der har en ide om hvor jeg skal poste et job, for at finde en person med evner for grafik og layout.

De bedste hilsner Anna

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :)

Altså du kan oprette en ny tråd her på amino, hvor du efterlyser en grafiker. Jeg ved der er rigtig mange talentfulde her på amino :)

Fortsat god aften :)

Fra Tang
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna.

Jeg er rutineret grafiker, og du er velkommen til at kontakte mig. Du kan se lidt af hvad jeg har lavet på www.brandpunktet.dk. 

Mvh Susan Tang / Brandpunktet

 

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for igen for tippet :) Susan jeg tjekker din side mandag, men det lyder super interessant!

Fra Tang
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg er lidt i tvivl om du vil have grafiker siddende på din adresse. Jeg har base i Borup, men mange af mine kunder befinder sig i København, så jeg vil altid have mulighed for at komme ind til dig/jer.

Vh Susan

 

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susan,

Jeg leder efter en frivillig grafiker (ligesom resten af teamet er frivilligt). Efter at have kigget på din hjemmeside, så er jeg næsten sikker på, at du har misforstået opslaget, og tænkt, at der er tale om en lønnet stilling. Det beklager jeg!

Hvis du er interesseret i jobbet, trods det faktum, at det er ulønnet, så er lokaltionen underordnet.

De bedste hilsner Anna

Fra Tang
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna.

Tak for din tilbagemelding...du har ret.. jeg har overset ordet frivillig, og det er i princippet også fint at kunne have mulighed for det, men det må jeg desværre takke nej til...det har jeg ikke mulighed for i min nuværende situation, hvor jeg prøver at tjene til dagen af vejen. Sorry. Held og lykke med søgningen. :o)

Vh Susan

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)