Hej jeg sidder og skal i gang med at lægge en markedsføringsstrategi for 2007. Hvad skal der stå i sådan "rapport eller "redegørelse". Den skal selvfølgelig omhandle, hvad man har tænkt sig at bruge af forskellige medier samt en tidsplan. Men er der nogen der har nogle gode råd i den forbindelse. |
Reklamefremstød
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Først og fremmest skal du finde ud af, hvad dine mål for 2007 er. Det er langt vigtigere end "hvordan og hvad der skal stå i rapporten"! Forretnings- og markedsføringsplaner er jo ikke mere visionære eller brugbare, end netop de tanker og overvejelser du fylder dem med - så mit råd må være, at du svarer på følgende spørgsmål: 1) Hvem ER mine kunder? 2) Hvem vil jeg gerne have som kunder? 3) Hvad har jeg gjort tidligere i min markedsføring - godt/dårligt? 4) Hvilke kanaler, medier, platforme etc. anvender min primære målgruppe? 5) Hvor meget vil jeg bruge i kontanter/tid på at få disse kunder? Når du har svaret på ovenstående, poster du dine overvejelser her i tråden - og så får du et aminofyrværkeri af gode idéer;-) Mvh. René |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)