Hej Aminoer Jeg er lige flyttet til Aarhus og mangler derfor en brugt cykel til max. 600 kr.
Håber i har noget |
Hvis du ikke kan finde nogen her vil jeg anbefale dig DBA.dk eller Guloggratis.dk :)
Hej Aminoer Jeg er lige flyttet til Aarhus og mangler derfor en brugt cykel til max. 600 kr.
Håber i har noget |
Hvis du ikke kan finde nogen her vil jeg anbefale dig DBA.dk eller Guloggratis.dk :) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Så rookie er jeg heller ik Kristoffer... |
Ja jeg prøvede faktisk bare at være flink :) Held og lykke med det |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Masser af gode nyere udlejnings cykler i Brittom.dk til salg, men de fleste koster fra 1500,- og opefter. Ellers tjek her |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Det er jeg ikke andet end glad for Krisstoffer. Det forholder sig bare således at jeg er løbet med panden mod en mur, og sidste chance var så amino, da DBA og gul og gratis ikke havde nogen.. |
Jeg vil foreslå dig at besøge Politiets Hittegodsauktion, som næste gang afholdes 1. september 2010: Cykel-/ knallertauktion v/Campen Auktioner ApS Se evt flere informationer her. Håber du kan bruge det. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Særdeles godt forslag John - I mine yngre dage har jeg købt flere havelåger med hjul via politi auktionerne - lige nu er der studie højsæson, så det kan også være svært at få en supergod pris lige nu. Desuden har de også nogle andre sjove auktioner eks. køb en flyttekasse med ukendt indhold for en 20'en og få dig en overraskelse. De bedste kaffe hilsner |
jeg købte en go cykel på politiauktion for nylig-du kan jo gøre det samme mvh flemming |