Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone 4 på lager hos TDC og Telmore

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu sælges iPhone 4 med abonnement hos TDC og Telmore. Lettere forsinket i forhold til de fleste andre teleselskaber kan iPhone 4 nu købes hos både TDC og Telmore. De har desuden fået iPhone 3GS 8GB på lager, så mon ikke der bliver travlt i de 2 webshops og i TDC butikkerne rundt omkring i landet idag. Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:30

forhåbentlig kan de levere hurtige end 3.. men sandsynligvis ikke.

Tobias.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:59

Sjoegaard:

forhåbentlig kan de levere hurtige end 3.. men sandsynligvis ikke.

Tobias.

En af mine bekendte har lige modtaget hendes fra 3 og nede i æsken lå en seddel: "Tillykke med din "nye" brugte iPhone" Huh?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 01:03

Nicolaj Thomasen:
En af mine bekendte har lige modtaget hendes fra 3 og nede i æsken lå en seddel: "Tillykke med din "nye" brugte iPhone" Huh?

Ha ha.... Det er god humor.... Og egentlig også ret god stil af den der har smidt sedlen i (vel den tidligere ejer?) :D

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:18

Fama:

Nicolaj Thomasen:

Ha ha.... Det er god humor.... Og egentlig også ret god stil af den der har smidt sedlen i (vel den tidligere ejer?) :D

Den var nu fra 3 selv, med logo og det hele, men det var en fejl da iPhonen var helt ny. De har sikkert haft en plan om en kampagne, hvor man kunne bytte sin gamle iPhone til en ny og herefter sælge de brugte iPhones i webshoppen. De har nok droppet den plan, men ikke nænnet at smide de fine sedler ud Smile

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 01:34

Nicolaj Thomasen:
Den var nu fra 3 selv, med logo og det hele, men det var en fejl da iPhonen var helt ny. De har sikkert haft en plan om en kampagne, hvor man kunne bytte sin gamle iPhone til en ny og herefter sælge de brugte iPhones i webshoppen. De har nok droppet den plan, men ikke nænnet at smide de fine sedler ud Smile

Hæh... Okay.... Ja når jeg tænker mig om....de ligger vel heller ikke ligefrem inde med det store lager af brugte iPhone 4 endnu Geeked

Pænt sort hvordan den seddel så er endt der.... Men 3 har vel også medarbejdere der keder sig ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 01:54

Typisk 3 :-)

Med venlig hilsen

Bastian

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:56

Nicolaj Thomasen:
De har sikkert haft en plan om en kampagne, hvor man kunne bytte sin gamle iPhone til en ny og herefter sælge de brugte iPhones i webshoppen.

Jeg tror, at det er fordi de har en kampagne rettet mod dem der har købt brugte iPhones. Jeg kan ikke lige huske hvordan den er, men alle teleselskaberne ved at der er en stor gruppe mennesker der er ved at sælge deres gamle, for at købe den nye. Tilsvarende er der så en stor gruppe, som de ikke behøver at give IMEI tilskud til.

Den gruppe er meget interessant, så det er nok bare en der har lagt det forkerte papir i kassen.

Men jeg ville nu ikke have det så rart med såadn en besked :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)