Jeg vil anbefale dig ikke at fokuserer så meget på at bytte links, men i stedet fokuserer på at bygge links til din side. Altså påbegynde det at linkbuilde i stedet for. Det giver langt mere værdi. Og i længden kan det bedre betale sig.
envejs links er bedre end linkbytte linkbytte er selvfølgelig bedre end ingen links
Jeg vil anbefale dig ikke at fokuserer så meget på at bytte links, men i stedet fokuserer på at bygge links til din side. Altså påbegynde det at linkbuilde i stedet for. Det giver langt mere værdi. Og i længden kan det bedre betale sig.
envejs links er bedre end linkbytte linkbytte er selvfølgelig bedre end ingen links
MVH Kim
Hej Kim
Tak for din respons.
Har allerede tilmeldt mig de fleste linkkataloger.
Mvh
Àsgeir G.
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Hvor meget linkjuice er der i et pagerank 0 domæne?
Det er vel ingenting eller tager jeg fejl?
Mvh
Àsgeir G.
efter min mening skal du ikke fokuserer på hvilken pagerank en hjemmeside har. Pagerank har ikke rigtig den betydning det havde i gamle dage.
dit fokus skal derimod ligger der i at få links, og selvfølgelig helst links fra relevante kilder som bevæger sig inden for samme emne. Det kan dog ikke altid lade sig gøre, men i dit tilfælde tror jeg nu nok godt det kan. og kan du ikke finde nok, så er det bare om at få links fra forskellige kilder.
Links er din ven, også selvom det er fra Pagerank 0 sider.