Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pro hosting af videoer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-Aminoer

For en kunde er jeg ved at lave en e-kursusplatform, hvor der bl.a. skal ligge videoer. 

Kan I anbefale en pro hosting som kan håndtere dette? Helst dansk da jeg netop har prøvet bluehost.com der ville have en kopi af kundens pas eller kørekort (og mon lige kunden tror man er idiot når man spørger efter det????)

:-D

Bolette

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:50

Brug Vimeo :o)

Med mindre du gerne _vil_ betale danske trafikpriser ... i så fald ringer du bare 41 28 28 08, så skal jeg nok finde noget til dig .. uden at se din kundes kørekort  :)

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:48

Mikkel Mikjær Christensen:

Brug Vimeo :o)

Med mindre du gerne _vil_ betale danske trafikpriser ... i så fald ringer du bare 41 28 28 08, så skal jeg nok finde noget til dig .. uden at se din kundes kørekort  :)

Vimeo er kun til ikke kommerciel brug:

----

Noncommercial use only

If you need a site to power your business' videos, please try one of the many commercial video hosts out there. We remove commercial content that violates our Guidelines without warning.

------

http://vimeo.com/join

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:52

Vi har 10gpbs fiber og kan derfor tilbyde nogle yderst attraktive trafikpriser hvis volumen er god Smile

Send mig en mail på email@redhost.dk eller fang mig på 23 888 770 så kan vi tage en snak om de behov i har.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 16:03

Hvis du ikke har et problem med at dine ting rent fysisk er i et andet land der har billigere trafikpriser så findes der også en del hosting udbydere der har danks support men hoster i udlandet som feks. tyskland.

Jeg er ikke sikker, men mener megahost.dk gør, Meebox også tror jeg, men er sikker de også melder sig her i tråden på et tidspunkt.

Desværre tilbyder vi ikke webhosting men kun hele servere og det lyder som skudt over mål hos dig.

Held og lykke med det Smile

Mvh

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:08

Ronnikc:

Vi har 10gpbs fiber og kan derfor tilbyde nogle yderst attraktive trafikpriser hvis volumen er god Smile

Er det ikke mere eller mindre det alle har nu til dags? :S

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:14

Mikkel Mikjær Christensen:

Ronnikc:

Er det ikke mere eller mindre det alle har nu til dags? :S

Sikkert rigtigt, men der jo lidt forskel på om man selv har faciliteter eller blot har servere stående i diverse hosting centre rundt omkring - når vi snakker pris...

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:27

Det er lige præcist rigtigt :)

Og nu er det jo tilfældigvis sådan så vi har 10gbps fiber ind selv :)

Vi har dog også udstyr i facility uden for DK med 880gbps (sidst jeg tjekkede) men nu var der tale om dansk trafik og der må vi jo erkende at med en 10gpbs ind i huset så kan vi altså tilbyde nogle andre priser når vi snakker volume trafik end når det er i et hosting center.

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 18:28

Hej

Hehe de vil være sikker på kunder og se pas eller kørekort :-)

Du kan evt prøve at se www.unitspeed.dk og det kan hjælpe.
Jeg bruger dem selv til hosting og har været yderst tilfreds med dem.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 14:41

I skal have tak for hjælpen, jeg har fået lidt at tygge på Wink

Igen gracias...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)