Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første affiliate site - Hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen

Jeg har længe gået og overvejet at prøve at lave min første affiliate site og er nu endelig kommet i gang, efter at have hørt Martin Thorborgs interview med Simon Mørch, det var super inspirerende.

Jeg vil gerne høre hvad i synes om sitet som kan findes her: Billigt mobilt internet

Jeg håber at høre fra jer Smile

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint nok.Der skal lidt mere indhold og "tilbude" og hvorfor skriver du ikke også nogle artikler om internettet- mobil internet ?

Det handler vel om at gøre siden interessant for brugerne og google....:)

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg synes også siden mangler lidt "personlighed"

En blog, nogle brugererfaringer, en artikle eller den slags. Der er ligesom ikke helt nok "at komme efter"

Mvh

caroline

 

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bent Pedersen:

Hejsa alle sammen

Jeg har længe gået og overvejet at prøve at lave min første affiliate site og er nu endelig kommet i gang, efter at have hørt Martin Thorborgs interview med Simon Mørch, det var super inspirerende.

Jeg vil gerne høre hvad i synes om sitet som kan findes her: Billigt mobilt internet

Jeg håber at høre fra jer Smile

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

Hej

I stedet for at smide nogle reklamebannere på, så vil jeg foreslå at du laver en god artikel om hver udbyder i stedet for med fokus på fordele og ulemper m.m., og brug så et tekstlink hvor du f.eks. skriver 'Se tilbud fra denne udbyder her' e.l.

På den måde virker det meger mere som om du hjælper brugeren og ikke bare vil tjene lidt på et par reklamer. Det vil virke bedre :-)

Suppler evt. med bannere på neutrale steder.

Mvh. Ken

 

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler lidt, men den er rigtig fed ellers.
Dejlig nem at navigere i og alt det der.
Du må endelig skrive mig en mail på maadswe@live.dk hvis du ønsker en form for hjælp.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt for lidt indhold

Give stjerner karakter efter hvad du synes er bedste og begrundet , ekstrem grundigt og hold dig ikke tilbage med at skriv og atter skrive

Hvad er forskelle på de forskellige produkter ?

Hvor dækker hvem bedste ?

Mange mb må have til en pris?

Bindingsperiode '?

Tilbud ved bindings periode

Nye computer

Modem

Korte tilbud

Sammenligning pris med forskellig behov

Surfer meget bruger mail meste bruger ikke mange gb med meget tid

Skal have mange GB , med behøver ikke hurtig hastighed og skal have mange GB med behøver hurtige hastighed.

Vil gerne have hurtig hastighed og lov til til oploade mange GB laver tunge ting ser film og spiller meget f.eks.

Lav eks. Hvad dert koster mange GB ?

Hvad vis tit surfer i udlandet hvem er billigste ved forskellige behov

Hvad betyder de forskellige ting og hvad skal tænkes på som internetbruger ?

Sådan kunne jeg blive ved kun fantasien og især viden sætter grænsen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Bent Pedersen:

Jeg vil gerne høre hvad i synes om sitet som kan findes her: Billigt mobilt internet

Jeg vil give de andre ret i at der nok kunne være plads til lidt mere information. Men det er en smagssag.

Til gengæld er jeg lidt i tvivl, om du kan slippe afsted med at henvise dine besøgende til at besøge teleselskabets hjemmeside, for at finde mindsteprisen for 6 mdr.

Det er en debat vi har haft oppe for et stykke tid siden, men jeg synes ikke der kom noget endeligt svar.

Du bør i hvert fald undersøge, om den pris ikke skal fremgå af din side, hvis du ikke skal risikere økonomiske konsekvenser. Der er stor fokus på især telebranchen i øjeblikket, pga. den manglende gennemskuelighed, så man ved jo aldrig hvad der kan ske, hvis man ikke opfylder betingelserne :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Tak for jeres input, jeg er meget glad for i giver jer tid til at give et kig med Smile

Jeg er begyndt at gøre siden lidt mere fokuseret på indhold og flere oplysninger omkring de enkelte produkter. Jeg har desuden fjernet alle bannerne under overskrifterne og lavet et stor banner i toppen i stedet.

Udover ovenstående har jeg også oplyst mindste prisen for 6 måneder, da den så vidt jeg kan finde ud af skal stå der.

Hvad synes i om siden som den ser ud nu?

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg ser det, tror jeg at du ville kunne drage fordel af at have nogen specifikke abonnementer på forsiden, i stedet for en liste over selskaber. Når der ved 3, står at mindsteprisen er 248 kr-1993 kr, bliver der for diffust for den besøgende. Folk der besøger din side er ikke interesseret i at vide hvilke selskaber der tilbyder mobilt internet - de vil have at vide hvad for et abonnement de specifikt skal vælge, hvad det koster, og så et link til det!

Når det kommer til at få folk til at klikke på dine link, er der et mantra: Information er gud. Jo mere information, hjælp, vejledning, osv., de kan finde på din side, jo større chance er der for at de bliver på din side, i stedet for at gå tilbage til google

En helt anden ting er at dit design kunne bruge lidt personlighed. Som eksempel kan du jo se på min side, hvor man kan finde den billigste iPod Touch pris. Designet kunne sikkert være mere æstetisk og elegant, men brugeren er i hvert fald ikke i tvivl om hvad for en side de er på, og hvad den handler om. Det er også min første affiliate-side, så princippet er nok ikke gennemført til perfektion, men jeg håber at du forstå ideén.

Held og lykke med projektet :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)