Det tro jeg ikke, For jeg fandt et hosting selvskab der hosted game servers, Deres service var langt fra prof, |
Hej Nicolaj,
Nicolaj Thomasen:Nogen herinde der ejer et .pro domæne og er blevet bedt om at indsende bevis for at man er prof et eller andet?
Jeg har masser af .pro domæner. Købte dem fordi de var billige om indeholdte min internationale keywords. Det virker som om at .pro domæner er oversete at den store verden.
Jeg har købt min igennem GratisDNS og angav CVR-nr. ved bestilling (det gør man vist med alle domæner hos GratisDNS, hvis man skal have dem registreret til firma), så jeg har ikke angivet noget specielt for at få domænerne.
Christian Reupke:Jeg tror dog godt, at man kan slippe afsted med en ansøgning og få et .pro registreret, men det betyder nødvendigvis ikke at registreringen i sidste ende er gyldig :) Derfor vil jeg ikke anbefale det, da man nemt kan miste sit domæne.
Man kan læse kravet her: Who can register a .PRO domain. Det synes jeg ikke harmonerer særligt godt med din anbefaling om ikke at købe.
Det produkt jeg sælger på min .pro domæner, der findes der ikke nogen form for certificering eller noget andet. Betyder det så at jeg ikke er professionel inden for mit område ? Er man ikke "licenseret", når man er momsregistreret ?
Jeg kan kun anbefale at købe .pro domænerne. Hvis man er så bange, så kan man jo bruge dem til blog eller andet der linker til en anden side. Hvis der så bliver ballade kan man lave 301-redirect.
Indtil videre har jeg overhovedet ikke haft problemer med mine .PRO domæner. Det er som sagt guld der ligger og venter, hvis man går efter toplevel domæner indeholdende ens keywords. Især hvis det er internationale keywords.