Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 - Hej
Mit navn er Jonas, og er netop blevet 20 år gammel. Jeg er her til sommer blevet student på Handelsskolen i Randers (HHX), og har siden juli ikke haft noget at lave. Jeg er netop flyttet til Randers, og spiller i min fritid fodbold og laver ellers hvad alle andre unge laver. I fremtiden er mine planer at læse videre, dog har jeg i øjeblikket brug for en pause fra skolebøgerne. Da jeg nu står selv og skal betale husleje, er jeg igen blevet jobsøgende. Jeg har indtil videre søgt en masse stillinger, desværre med afslag på mange.
Jeg har dog en kærlighed til iværksætteri. Jeg elsker at sælge, og elsker at udleve mine idéer. Jeg har nu i omkring 6 år importeret og videresolgt ting fra asien. Jeg har i den tid solgt alt fra tøj til smykker, og har i den forbindelse opbygget en vis erfaring indenfor import og salg. Jeg er dog begyndt at se på nye udfordringer, og er i den forbindelse i gang med at opbygge et større netværk af hjemmesider. Det er selvfølgelig for at tjene penge, men lige så meget for at få udlevet mine idéer. Dette er dog kun et af mine mange små hobbyprojekter.
Men som sagt har jeg brug for en fast månedlig indtægt, og søger i den forbindelse arbejde. Derfor tilbyder jeg min hjælp, hvis der er et firma derude der står og mangler hjælp fra en frisk 20 årig dreng. Jeg er villig til at lave stortset alt arbejde, og behøver ikke nødvendigvis at være noget masse timer (eller for den sags skyld noget langvarigt). Andre former for arbejde (f.eks MLM) har også interesse, dog ikke noget der er for dyrt i opstarten.
Mit CV kort: Avisbud Ungarbejder Superfos A/S Butiksassistent – Fona Salgsassistent – Dagli Brugsen
Uddannelse 2007 – 2010: Matematisk studieretning Handelsskolen Minerva Paderup (HHX) Studieretningsfag: Engelsk A, Matematik A, Virksomhedsøkonomi A, Dansk A
Sprog Dansk Engelsk Tysk
IT Microsoft Office-pakken Windows styresystemer Hjemmesidestyring Hardware- og softwarehåndtering
Andre oplysninger Kørekort B personbil Færdselsrelateret førstehjælp
Hvis jeg ikke finder noget herinde, jamen så kan man altid sige jeg har prøvet :-) Hvis jeg lyder som en person du/i kan bruge til noget (eller har spørgsmål), så kontakt mig venligst på:
Adurog@gmail.com eller skriv en privat besked herinde.
MVH Jonas
|
Du får lige en mail :)