Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god ide ? Kom endelig med feedback

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg er kommet på en ide , men ved ikke hvordan den skal udformes til den reelle verden. 

Problem:

Står Du også tit og ikke ved hvad du skal lave, du keder dig derhjemme og ikke gider kører lange ture til andre byer for at ”gå lidt rundt” , altså noget tidsfordriv.

Du ved ikke om der sker noget spændende i din egen by , fodboldkampe, arrangementer, fester osv.

som du eventuelt kunne kigge forbi, så sparer du din tid og penge.

ideen:

Kunne man ikke lave en side,  en side hvor man skulle komme ind , søge efter sin egen by (eller andre) , og se hvad der sker af arrangementer , arrangementerne skal listes efter dato og interesse.

Altså en slags Just-eat.dk side, hvor man kan se hvilke restauranter der er i ens by osv.

Hvad synes i ?  

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 20:13

Hej Unsal,
Jeg er sikker på at sådan en hjemmeside eksisterer allerede, men jeg kan ikke lige huske dens adresse.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 20:14

Okey , fedt nok så :D Bare den er lavet . 

Jeg stod nemlig med problemet idag , har fri fra arbejde og ikke ved hvad jeg skal lave. 

Du må gerne sende adressen så snart du har den , tak . 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:16

Hej

Fed ide men der findes jo www.aoa.dk Alt om Århus og www.aok.dk Alt om Kbh

Men der findes sikkert byer som ikke har en sådan side, men så skulle man jo lave sådan en side som måske så linker videre til alt om århus og lignede og de byer der ikke har sådan en site kan man jo så ligge vægt på ;-)

men det var bare mit syn på det

hilsen

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:17

OpretAlt.dk:

Hej Unsal,
Jeg er sikker på at sådan en hjemmeside eksisterer allerede, men jeg kan ikke lige huske dens adresse.

Man kan så sige at siden ikke har haft sin gode effekt siden folk ikke kan huske den :P?

Det lyder som en rigtig god idé det handler vel bare om at få lavet god reklame for den og integrere facebook, twitter osv  :)

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 20:22

Jeg kunne godt tænke mig at lave en side for min egen by Næstved , og udvide måske senere , men det er lige med at få sat sådan en side op :S 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:29

Hvor har du ret, havde nøjagtig den samme tanke !!  Big Smile så klø du bare på med at lave en der forhåbentlig bliver mere kendt.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:50

for Næstved, fed ide. det skal du da klart hoppe ud i hvis der ikke findes sådanne en side. syntes sku det lyder cool, og der ville sikkert være mange muligheder i sådanne en site.

Kør på ;-)

Held og lykke

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 20:56

Det lyder rigtig fint og Ja der er masser af mulighede i sådan en site. 

Tak for jeres positive feedback. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:41

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)