@ Mads - fordi jeg aldrig selv kunne drømme om at skrive 25 tekster til 300 kr., da det betyder noget lig 0 kr. tilbage til mig efter afregning med skattefar. Og fordi jeg til enhver tid ville sætte spørgsmålstegn ved kvaliteten af de 25 tekster, hvis jeg fik dem for 300 kr. I min verden er det simpelthen bare ikke seriøst. Men jeg er jo også bare tekstforfatter :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Nu er det ikke de længste tekster, der findes til varer på webshops, og det var måske samtidig lidt lavt sat af mig :-) Og en stor forskel på dig og mig er, at tekstforfatning er dit levebrød (går jeg ud fra), imens jeg er studerende og det bare er lidt ekstra til at bruge i weekenden - alt imens at jeg lever højt på frikort :-)
interesser: kommunikation - medie - reklamer - marketing
Nu er det ikke de længste tekster, der findes til varer på webshops, og det var måske samtidig lidt lavt sat af mig :-) Og en stor forskel på dig og mig er, at tekstforfatning er dit levebrød (går jeg ud fra), imens jeg er studerende og det bare er lidt ekstra til at bruge i weekenden - alt imens at jeg lever højt på frikort :-)
Jeps, og det er præcis min pointe. Hvorfor bruge 300 kr. på en ikke-professionel tekstforfatter, når trådstarter sikkert kan gøre det mindst ligeså godt selv ved bare at omskrive de tilgængelige tekster? :-)
Trådstarter ønsker en professionel webshop, så hvorfor lade en tilfældig studerende, der ønsker lidt lommepenge, skrive hans tekster?
Mit råd til trådstarter er, at han omskriver teksterne eller tager fat i en tekstforfatter, evt. Hans Stockholm Kjaer herinde fra Amino.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg vil da godt give et bud på tekst til 25 produkter, kan du beskrive opgaven lidt nærmere?
Du er velkommen til at kigge på referencerne - jeg er god til at skrive produkttekster - og jeg laver ikke sprogfejl! (Skulle jeg alligevel trykke fejl i en af dine produkttekster, sender jeg dig sgu en god flaske rødvin).[:)
Jeg vil også anbefale, at du beder om en eller to produkttekster, før du beslutter dig for en tekstforfatter.
En tekst kan være nok så god, men hvis den ikke lige er din stil, duer det ikke.
Jeps, og det er præcis min pointe. Hvorfor bruge 300 kr. på en ikke-professionel tekstforfatter, når trådstarter sikkert kan gøre det mindst ligeså godt selv ved bare at omskrive de tilgængelige tekster? :-)
Trådstarter ønsker en professionel webshop, så hvorfor lade en tilfældig studerende, der ønsker lidt lommepenge, skrive hans tekster?
Mit råd til trådstarter er, at han omskriver teksterne eller tager fat i en tekstforfatter, evt. Hans Stockholm Kjaer herinde fra Amino.
Jeg ser ingen grund til at være så skeptisk, manden har selvfølgelig lov til at se nogle referencer - og tage en beslutning der ud fra.
Vh, Mads
interesser: kommunikation - medie - reklamer - marketing