@ Mads - fordi jeg aldrig selv kunne drømme om at skrive 25 tekster til 300 kr., da det betyder noget lig 0 kr. tilbage til mig efter afregning med skattefar. Og fordi jeg til enhver tid ville sætte spørgsmålstegn ved kvaliteten af de 25 tekster, hvis jeg fik dem for 300 kr. I min verden er det simpelthen bare ikke seriøst. Men jeg er jo også bare tekstforfatter :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Nu er det ikke de længste tekster, der findes til varer på webshops, og det var måske samtidig lidt lavt sat af mig :-) Og en stor forskel på dig og mig er, at tekstforfatning er dit levebrød (går jeg ud fra), imens jeg er studerende og det bare er lidt ekstra til at bruge i weekenden - alt imens at jeg lever højt på frikort :-)
interesser: kommunikation - medie - reklamer - marketing
Nu er det ikke de længste tekster, der findes til varer på webshops, og det var måske samtidig lidt lavt sat af mig :-) Og en stor forskel på dig og mig er, at tekstforfatning er dit levebrød (går jeg ud fra), imens jeg er studerende og det bare er lidt ekstra til at bruge i weekenden - alt imens at jeg lever højt på frikort :-)
Jeps, og det er præcis min pointe. Hvorfor bruge 300 kr. på en ikke-professionel tekstforfatter, når trådstarter sikkert kan gøre det mindst ligeså godt selv ved bare at omskrive de tilgængelige tekster? :-)
Trådstarter ønsker en professionel webshop, så hvorfor lade en tilfældig studerende, der ønsker lidt lommepenge, skrive hans tekster?
Mit råd til trådstarter er, at han omskriver teksterne eller tager fat i en tekstforfatter, evt. Hans Stockholm Kjaer herinde fra Amino.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg vil da godt give et bud på tekst til 25 produkter, kan du beskrive opgaven lidt nærmere?