Denne gang kører jeg en fuldstændig vandvittig kampagne på nyhedsbrev design. Både design og kodet i HTML. Høj mail klient kompatibilitet, der sikrer god modtagelses rate til dine læsere/kunder Om du bruger nyhedsbreve til at promovere produkter i din webshop, eller sender nyhedsbreve ud for at sende information, så har det en positiv effekt at arbejde målrettet med dit brand og dit firmas identitet i dine nyhedsbreve. Ikke nok med at du får din identitet i form af navn, logo, farve identitet ud til en bred målgruppe, så opbygger du samtidig et konsistent univers rundt om dit brand og din målgruppe der styrker den relation dine kunder har til din virksomhed. Hvis du vil se lidt af mine referencer kan du klikke ind på min Amino profil hvor der ligeledes er et link til min online portfølje. Her er et eksempel på kvalitet:
Normal pris: 2.499,00 DKK ex moms. KAMPAGNEPRIS: 799,00 DKK ex. momsSom jeg plejer, så er der en tids/plads begrænsning på mine kampagner, så det er med at slå til mens den er der.
Snup pladsen før din konkurrent, og se salgstallet stige.
|
Så er der 4 pladser tilbage.. det er med at være hurtig.