Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til et godt navn til en online shop med tilbehør til hunde og katte..

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

PetThings:

Hej Aminoer,

Først og fremmest er det lækkert med et forum for iværksættere, og jeg håber meget I kan hjælpe mig!! :-)

Min kæreste og jeg skal til at starte en webshop op, og skal i den forbindelse finde på et navn... Problemet er bare at vi ikke kan finde på et godt et vi synes om. Shoppen kommer til at sælge tilbehør til hunde og katte, primært halsbånd, hundesnore m.fl. og henvender sig til privatpersoner.

Er der nogen der ligger inde med et godt navn som vi kan bruge? Forslagene må gerne være både danske og engelske ord. 

På forhånd mange tak for jeres hjælp!! :-)

Mvh.
Pernille 

Hej Pernille

 

Jeg har domænet www.smartpet.dk, som jeg ikke selv skal bruge, så hvis det er noget kan du overtage det billigt.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Pelsen.net er ledigt.

Vufmiav.dk er ledigt.

Petpet.dk er ledigt.

Og så min personlige favorit: Leash! (og leash.dk er ledigt.) ;o)

 

 

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Der er kommet rigtig mange fine forslag, det er super I gider at hjælpe :-)

Jeg kan godt lide smartpet, det var også en dem vi selv fandt på. Vi har desværre ikke den helt store økonomi, men kan du evt. sende mig en privatbesked Mark?

Mvh.
Pernille 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemt at stave til for alle der vil forkæle deres hunde og katter, så burde site navnet ikke være på engelsk, bare min holdning.

Du kan måske bruge et navn fra et af dine egne dyr, som jeg går ud fra du har siden du går ind i den branche.

Min kærestes hund hedder Joffe, genboens vuf kalder de Trunte, min gamle hund hed Lilo, før den var navnet Rikke.

Venligst René

Venligst

René Buch

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dogs-Word.dk ?Den rammer måske ikke helt og er måske taget men synes den er cool :) 

Eller Doggy-world, Doggy-Store osv... 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg syntes helt klart at navnet skal sige noget om, hvad I sælger eller er for en shop, lidt som vores egen side www.maler-maling.dk som fortæller at her er noget om maling.
Vi skiftede navn fra www.malerbiksen.dk til maler-maling.dk fordi det er et navn med to gode søgeord i.

Når vores kunder linker til vores side, fortæller de google, at hér er en side, som har noget med maling at gøre. Vores gamle navn fortalte google, at siden omhandlede "malerbiksen" og det var der nok ikke rigtig nogen der søgte på alligevel :-D Men der er over 50.000 søgninger hver måned, på ordet maling, og igen 50.000 på ordet maler, så derfor er det rigtig gode søgeord, at have i sit navn/url. :-D

SEO mæssigt er det også en rigtig god idé, at navnet indeholder et godt søgeord.

Skal du have klistermærker på biler o.lign. kun med domænet på, er det også godt at teksten fortæller hvad der kan findes på siden.

Eks.: Hvis nogen som ikke kender Amino.dk i forvejen, så navnet, ville de jo ikke tænke at her er en side om iværksætteri. Så for nye "kunder" er navnet måske ikke så fangende, som eks. www.ivaerksaetter-siden.dk ville være.

Måske www.tilbehoer-tildyr.dk

Venlig hilsen

Michael Haahr
www.maler-maling.dk
Billig malingnettet

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med doggystyle Embarrassed

ej måske noget her:

rødehunde.dk

animali.dk   (italiensk)

djur.dk          (svensk)

dyregaarden.dk

 

Mikkel

 

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kattenopoghænge

kattenefterhunden

katzdogz

vubbies

evt opkald siden efter navnene på en af hver race, lån mine nelly&loui eller muffi&fede

 

De bedste hilsner

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

...

SEO mæssigt er det også en rigtig god idé, at navnet indeholder et godt søgeord.

...

Måske www.tilbehoer-tildyr.dk

Jeg har læst, at domænenavne med bindestreg ikke ranker lige så godt i Google som dem uden. Jeg kan ikke huske begrundelsen, men måske nogen SEO kyndige kan fortælle, om der er hold i den påstand?

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)